۰
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد:

استقرار قرارگاه های فضای مجازی امام حسن مجتبی(ع) ویژه بحران سیل در مناطق شمال، جنوب و غرب کشور

مسلم معین اعلام کرد: سازمان فضای مجازی بسیج در راستای انعکاس نیاز مندی ها و روند جریان اصیل خدمت به مردم، قرارگاه های فضای مجازی ویژه مناطق سیل زده شمال، جنوب و غرب را در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا، شهر کرمانشاه و اهواز مستقر کرده است.
استقرار قرارگاه های فضای مجازی امام حسن مجتبی(ع) ویژه بحران سیل در مناطق شمال، جنوب و غرب کشور
به گزارش چهاربهاران به نقل از راه دانا، مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سازمان فضای مجازی بسیج در راستای انعکاس نیاز مندی ها و روند جریان اصیل خدمت به مردم، قرارگاه های فضای مجازی ویژه مناطق سیل زده شمال، جنوب و غرب را در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا، شهر کرمانشاه و اهواز مستقر کرده است.
 
وی افزود: این قرارگاه ها که با نام امام حسن مجتبی(ع) آغاز به کار کرده با همراهی و مشارکت بسیج رسانه، معاونت فضای مجازی و بسیج صدا و سیما، روابط عمومی سازمان بسیج و مراکز فضای مجازی استانهای معین مناطق سیل زده، خبرگزاری های فارس، مهر و دانا و همچنین برخی از رسانه های محلی مانند پایگاه های خبری گلستان ما، بلاغ، مرصادنیوز، رهیاب و... تشکیل شده است.
 
معین با اشاره به اعلام آمادگی و همراهی بیش از ۳ هزار نفر از کاربران شبکه های اجتماعی بومی این مناطق برای کمک به اطلاع رسانی و تولید محتوای موثر و صحیح برای روایت حقایق از شرایط منطقه در فضای مجازی گفت: سایر فعالان فضای مجازی با دنبال کردن کمپین #بازهم_بسیج در شبکه های مجازی می توانند علاوه بر دسترسی به ده ها هزار عکس و فیلم از روایت خدتمت رسانی ها به هموطنان سیل زده، محتواهای خود را با همین کلید واژه منتشر و در دسترس عموم قرار دهند.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 453252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *