۰

ترافیک در 2 مسیر ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان سنگین است

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تردد در مسیرهای چابهار - کنارک و ایرانشهر- خاش با توجه به استقبال مسافران نوروزی از جاذبه های دیدنی منطقه هم اینک سنگین گزارش شده است.
ترافیک در 2 مسیر ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان سنگین است
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ یداله ستوده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با توجه به آب و هوای مساعد و بهاری حاکم در سیستان و بلوچستان بقیه مسیرهای ارتباطی جنوبی این استان نیز دارای ترافیک نیمه سنگین هستند.
وی از رانندگان خواست که با احتیاط در محورهای ارتباطی تردد کنند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد و افزود: این طرح از 25 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین در محورهای مواصلاتی این استان ادامه دارد.
وی افزود: همزمان با این طرح بیش از 60 تیم پلیس راه به همراه 60 تیم ناجا در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان مستقر شدند.
سرهنگ ستوده ادامه داد: پلیس راه با تمام امکانات و تجهیزات، برای کاهش تلفات و خسارات در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان تلاش می کند.
وی بیان کرد: براثر بروز 44 فقره تصادف از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محورهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان 12 نفر کشته و 52 نفر مجروح شدند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده های جنوب این استان ذکر کرد.
وی گفت:60 درصد علل تصادف این مدت براثر برخورد 2 وسیله نقلیه با یکدیگر و 40 درصد ناشی از واژگونی خودرو بوده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 453243
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *