۰

اجرای طرح نظارت نوروزی بر غذا و داروی سطح شهرستان چابهار

مسئول دارو و مخدر شبكه بهداشت و درمان چابهار از اجرای طرح نوروزی نظارت بر غذا و داروی فروشگاه ها و داروخانه ها در سطح شهرستان خبر داد.
اجرای طرح نظارت نوروزی بر غذا و داروی سطح شهرستان چابهار
علی براهویی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و همچنين خيل عظيم مسافران در ایام تعطیلات نوروزی خدمت ‌رسانی در حوزه غذا و دارو بدون تعطیلی در شهرستان چابهار ارائه می شود.
وی با اشاره به اهمیت این نظارت ها افزود: اکیپ های بازرسی مدیران و کارشناسان متشكل از پنج نفر در حوزه‌های مختلف نظارت بر دارو و نظارت بر عدم توزیع محصولات قاچاق در سطح عرضه فعالیت می کنند.
مسئول نظارت بر داروی شیکه بهداشت چابهار ادامه داد: نظارت بر موادغذایی و بهداشتی، آزمایشگاه کنترل غذا و دارو، نظارت بر كارخانه هاي توليد فرآورده هاي غذايي، ارائه نظر کارشناسی در مورد نمونه های قاچاق مکشوفه ارسالی توسط ارگانهای مختلف قضایی و انتظامی تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه پنج اکیپ در ایام تعطیل، بر نحوه خدمت‌رسانی در واحدهای تحت پوشش نظارت دارند تاکید کرد: کارشناسان به صورت بازرسی‌هاي سرزده در ایام تعطیلات نوروزی از داروخانه‌ ها، فروشگاه‌های عرضه آرایشی و بهداشتی، اجرای طرح ویژه کنترل سلامت نوروزی مواد خوراکی بازدید می کنند.
براهویی عنوان کرد: از خرید هر گونه دارو، مواد غذایی، آشامیدنی آرایشی و بهداشتی قاچاق، غیر مجاز که فاقد مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو می باشند، اجتناب شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در حوزه دارو و مواد غذایی می‌توانند با شماره٣٧٢٢١٢٤٢ و شماره مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم ١٩٠ تماس حاصل فرمائید.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 453237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *