۰

آمادگی اداره بندر چابهار برای اسکان مسافران نوروزی در شرایط جوی نامساعد

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آمادگی این نهاد برای اسکان میهمانان نوروزی در مکان سرپوشیده و ارائه خدمات ضروری در شرایط جوی نامساعد خبر داد.
آمادگی اداره بندر چابهار برای اسکان مسافران نوروزی در شرایط جوی نامساعد
بهروز آقایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: از ابتدای نوروز امسال تاکنون ۳۷۸ گردشگر نوروزی روزانه از اسکله های بنادر شهید بهشتی و‌ شهید کلانتری چابهار بازدید کرده اند.
وی با اشاره به مجوز بازدید مسافران از بندر شهید بهشتی افزود: بر اساس تمهیدات پیش بینی شده، گردشگران با خودروی شخصی و در معیت یگان حفاظت در دو نوبت صبح و‌ بعدازظهر از اسکله های بنادر چابهار بازدید می کنند.
مدیر کل بندر چابهار ادامه داد: در راستای ساماندهی سفرهای نوروزی و بر اساس پیش بینی تغییرات شرایط جوی آب و‌ هوایی و احتمال بارندگی اسکان مسافران انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اسکان تعدادی از مسافرین نوروزی در بارندگی امروز تاکید کرد: با شروع بارندگی بهاری ناگهانی و گذرای صبح امروز (چهارم فروردین) تعداد پنج خودرو از بازدیدکنندگان در محل سرپوشیده به مدت یک ساعت و تا زمان قطع بارش اسکان یافتند.
آقایی در پایان خاطرنشان کرد: بندر چابهار دارای ظرفیت های بالقوه ای می باشد که علاوه بر موقعیت استراتژیک تجاری و صنعتی نقش بی بدیلی در خدمات رسانی به مردم ایفا می کند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 453233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *