۰

عدم خسارت بارندگی امروز در چابهار و کنارک/ خارج شدن سامانه بارشی از منطقه

اولین بارندگی بهار ۹۸ در حالی در شهرستان های چابهار و کنارک آغاز شد که خوشبختانه خسارتی در بر نداشت و حال و هوای سال نو را برای مردم و میهمانان نوروزی زیباتر کرد.
عدم خسارت بارندگی امروز در چابهار و کنارک/ خارج شدن سامانه بارشی از منطقه
به گزارش چهاربهاران در طی بارندگی چهارم فروردین ماه ۹۸ در چابهار و کنارک با وجود اینکه بسیاری از مسافران بالاجبار مجبور به جمع کردن چادر های مسافرتی و استقرار در محل های از پیش تعیین شده اسکان در شرایط بحرانی چابهار شدند ولی طبیعت و فضای شهری چابهار حال و هوای تازه ای به خود گرفت.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار به خبرنگار ما گفت: بارندگی امروز در چابهار و کنارک خوشبختانه برخلاف سیل در استان گلستان خسارتی در بر نداشت و وضعیت تحت کنترل می باشد.

عادل عفتی استقرار مسافران در زمان بارندگی را برنامه ریزی شده دانست و افزود: ۹ سالن در نقاط مختلف چابهار برای مسافران نوروزی که در فضای باز چادر زده بودند در نظر گرفته شده بود و میهمانان نوروزی با اطلاع رسانی های انجام شده به محل های مربوطه هدایت شدند.

رئیس اداره هواشناسی چابهار نیز به خبرنگار چهاربهاران گفت: با بارندگی امروز سامانه بارشی از منطقه خارج خواهد شد ولی وزش باد و دریای مواج را تا پایان هفته به صورت موقتی شاهد خواهیم بود.

محمد رضا سالاری فنودی با بیان میزان بارندگی ها تاکید کرد: آمار بارش چابهار، کنارک و توابع تا ساعت هفت عصر امروز به ترتیب چابهار 2.5 میلیمتر، کنارک هشت میلیمتر و فرودگاه 6.8 می باشد.

وی با اشاره به عدم دسترسی میزان بارندگی در باهوکلات خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در پلان5، طیس2، نگور1، کمبل سلیمان0.1، عورکی0، بل ریمدان0.1، پسابندر و زرآباد2.7، کهیر3.5، مومان8 و سورکمب 3 میلیمتر بوده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب: 453232
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *