۰

اختصاص ۳۲ کارت سوخت جهت رفاه حال مسافران به جایگاه های بنزین چابهار

جانشین رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار از اختصاص ۳۲ کارت سوخت جهت تامین بنزین مسافران به چهار جایگاه این شهرستان خبر داد.
اختصاص ۳۲ کارت سوخت جهت رفاه حال مسافران به جایگاه های بنزین چابهار
علی خلیلی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی شهرستان چابهار در ایام نوروز مکلف به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می باشند.

وی با اشاره به چهار جایگاه چابهار افزود: در ایام نوروز جایگاههای سطح شهر چابهار شامل منطقه آزاد با هشت کارت سوخت۱۰هزار لیتری، جایگاه شیلات ۱۲ کارت سوخت دو هزار و ۵۰۰ لیتری، جایگاه تیس با چهار کارت سوخت ۱۰هزار لیتری و جایگاه ترمینال با هشت کارت سوخت ۱۰هزار لیتری جهت خدمات رسانی به مسافرین نوروزی به صورت روزانه شارژ می شوند.

جانشین رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار ادامه داد: بر همین اساس، مسافران گرامی می‌توانند هرگونه نارسایی، انتقادات و پیشنهادات خود را در تمام ساعت‌های شبانه‌روز با شماره تماس مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسافران و میهمانان نوروزی در نوروز امسال با تدابیر اندیشیده شده مشکل سوخت نخواهند داشت و امیدواریم به راحتی در سفر خود راهی شوند.
انتهای پیام/
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 453229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *