۰

آغاز جشنواره نوروزی منطقه آزاد چابهار از سوم فروردین ماه/ایجاد سایت شنا در پلاژ ساحلی تیس

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از آغاز جشنواره نوروزی این سازمان برای مسافران نوروزی از سوم فروردین ماه ۹۸ خبر داد.
آغاز جشنواره نوروزی منطقه آزاد چابهار از سوم فروردین ماه/ایجاد سایت شنا در پلاژ ساحلی تیس
محمد اکبر چاکرزهی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: گردشگران و مسافرینی از ۲۲ استان کشور چابهار را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کرده اند.
وی با اشاره به تلاش های انجام شده در خصوص خدمات رسانی به میهمانان نوروزی افزود: ستاد دائمی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار در میزبانی هرچه با شکوه تر از مهمانان و مسافرین نوروزی در سال 98 با آمادگی کامل و برنامه های ویژه ای ظاهر شده است.
سرپرست معاونت فرهنگی منطقه آزاد چابهار ادامه داد: جاذبه های گردشگری روستای تاریخی تیس در منطقه آزاد چابهار از جمله رودخانه لاوری که از میان روستا می‌گذرد، کوه‌های شهباز، پیلبند و لاوری و همچنین قلعه پرتغالی‌ها که از دیدگاه دیرینگی و نوع معماری مورد توجه‌ گردشگران است پذیرای مسافرین نوروزی می باشد.
وی در خصوص سایت هاب شنای سواحل چابهار تاکید کرد: شناگاه های امن در چابهار با تلاش معاونت فنی و زیربنایی برای استفاده گردشگران آماده سازی شده است که شناگاه پلاژ ساحلی تیس از جمله آن هاست و در نزدیکترین مکان منطقه آزاد چابهار پذیرای گردشگران می باشد.
چاکرزهی با اشاره به آغاز جشنواره نوروزی در منطقه آزاد عنوان کرد: جشنواره نوروزی منطقه آزاد چابهار با برنامه های شاد و مفرح متنوعی تدوین و طراحی شده که از سوم فروردین ماه تا پایان نوروز با اجرای کنسرتهای موسیقی پاپ و اجرای موسیقی زنده و رقص محلی برگزار می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان با مسابقات و برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله موج سواری و غواصی، اهداء پکیج های فرهنگی به مسافرین و نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا از مسافران نوروزی استقبال می کند.
انتهای پیام/
جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 453224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *