۰

توزیع ۵۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید در چابهار/هشدار رئیس صنعت و معدن به بنکداران منطقه آزاد چابهار

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار از توزیع ۲۵ تن سیب و ۲۵ تن پرتقال شب عید شهروندان با قیمت دولتی در سطح شهر خبر داد.
توزیع ۵۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید در چابهار/هشدار رئیس صنعت و معدن به بنکداران منطقه آزاد چابهار
هادی اکبری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار شکر و تامین شکر مورد نیاز صنف قنادان و آب میوه و بستنی فروشان سطح شهرستان در هفته جاری ۳۶ تن شکر توزیع شده است.
وی با اشاره به اجرای تدارکات لازم برای رفع کمبودات مایحتاج شب عید شهروندان افزود: شکر مورد نیاز واحدهای تولیدی صنفی جهت تولید شیرینی و آبمیوه و بستنی در مرحله اول تامین شده و در بخش مردمی شکر در بسته های سه کیلوگرمی در حال توزیع می باشد.
دبیر تنظیم بازار چابهار ادامه داد: با ورود دولت جهت تنظیم بازار شکر، قیمت ها در روزهای اخیر روند کاهشی داشته و در روزهای آتی پیش بینی می شود قیمت ها با کاهش بیشتری مواجه شود.
اکبری از نحوه عملکرد بنکداران فروش شکر در منطقه آزاد چابهار انتقاد کرده و تاکید کرد: هر موقع در بازار شکر کوچکترین مشکلی پیش می آید واحدهای فوق حداکثر سواستفاده را نموده و با عدم فروش یا فروش قطره چکانی، بازار شهرستانهای چابهار،کنارک و نیکشهر را طبق خواسته خودشان مدیریت می کنند.
وی ضمن هشدار در خصوص این عملکرد تشریح کرد: در صورت عدم فعالیت شفاف توسط بنکداران از طریق مراجع قضایی در این خصوص پیگیری می شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت چابهار عنوان کرد: در حال حاضر ۵۰ تن میوه تنظیم بازار عید در حال توزیع می باشد و تعاون روستایی شهرستان چابهار که مباشر جذب و توزیع میوه پایان سال بوده ۲۵ تن سیب و ۲۵ تن پرتقال را در اوایل هفته جاری جذب کرده است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 453219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *