۰
معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش چابهار خبر داد؛

اختصاص بیش از 380 کلاس درس برای میهمانان فرهنگی نوروز در چابهار

معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش چابهار گفت: 382 کلاس درس در 36 واحد آموزشی برای اسکان گردشگران نوروزی در شهرستان چابهار تجهیز می شود.
اختصاص بیش از 380 کلاس درس برای میهمانان فرهنگی نوروز در چابهار
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اینکه این کلاس درس با امکانات کولر، یخچال، فرش، متکا و پتو برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان آماده شده است اظهار کرد: در نوروز 98 با پیش بینی یک پایگاه اسکان مرکزی وتعداد 36 آموزشگاه درقالب 382 کلاس درس مجهز شده و باهمراهی بیش از100 نفر همکاران تلاش خواهیم کرد تا خدمات ارتقاء و رضایت مندی فرهنگیان رادر مسافرت های نوروزی به شهرستان چابهار افزایش داده تا خاطره ای زیبا همراه تا خوشی برای مهمانان رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه در حالت عادی مکان مناسبی برای اسکان فرهنگیان نیست بیان کرد: در ایام نوروز با توجه به حجم زیاد مسافران خصوصاً فرهنگیان عزیز و کمبود فضاهای اقامتی با نرخ‌های مناسب، از ظرفیت موجود  برای کمک به فرهنگیان استفاده کند.

 رییس آموزش و پرورش چابهار با اشاره به اینکه رضایت فرهنگیان از اسکان نوروزی مهمترین اولویت آموزش و پرورش است افزود: درطرح اسکان نوروزی رعایت اصول ایمنی وبهداشتی مدارس طرح ستاد اسکان، توجه به بهسازی و زیبا سازی پایگاههای پذیرش در راستای تکریم مهمانان نوروزی ورعایت حقوق شهروندان، اطلاع رسانی مناسب با نصب برنوشته های اسکان درمبادی شهرها با رویکرد هدایت مسافرین به ستاد اسکان را ازمهمترین اقدامات بهینه سازی اسکان وخدمات سفر فرهنگیان است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات این میزان آماده‌سازی باعث شده که شهرستان چابهار بیشترین ظرفیت پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی را در استان دارا باشد.

نوروزی گفت: پذیرش مسافران به صورت حضوری است که پیش بینی می شود بیش از 70 هزار نفر روز در مدارس و بیش از 300 نفر در چادر مسافرتی (اسکان موقت شبانه) اسکان داده شوند.

نوروزی خاطرنشان کرد: پذیرش برای اسکان در 48 کلاس درس به صورت اینترنتی و بقیه به صورت حضوری به آدرس بلوار شهید ریگی، روبروی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی، خیابان کشتیرانی، مدرسه پسرانه کشتیرانی هفت خواهد بود و همچنین شماره تلفن ستاد 05435320413 پاسخگوی مهمانان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 453217
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *