تخليه موفقیت آمیز كشتی حامل دام زنده برای اولين بار در چابهار

28 اسفند 1397 ساعت 12:38

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از تخلیه اولین محموله واردات دام زنده برای اولین بار در بندر چابهار خبر داد.


حسین شهدادی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: عملیات تخلیه محموله بعد از رسیدن به بندر چابهار بلافاصله پس از پهلودهی آغاز و توسط ۵۲۴ کامیون به صورت حمل یک سره از بندر خارج شد.
وی با اشاره به میانگین قابل قبول تخلیه ۵۷۳ راس دام زنده در ساعت تاکید افزود: امکانات موجود بندر چابهار فرصت بسیار مناسبی برای تخلیه محموله های دریایی وارداتی دام زنده به کشور خواهد بود.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان ادامه داد: تمامی دستگاه های مرتبط استان با استفاده از ظرفیت های موجود در جهت کاهش هزینه، تسریع تخلیه و حمل محموله تلاش کنند.
شهدادی با اشاره به ورود دومین محموله دام زنده به این بندر تاکید کرد: دومین محموله دام زنده امشب وارد این بندر خواهد شد که عملیات پهلودهی و تخلیه آن در کوتاهترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بندر چابهار دارای مزایای ویژه ای به لحاظ موقعیت استراتژیک می باشد و با این روند تامین بازار گوشت کشور با واردات دام زنده تامین می شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 453214

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453214/تخليه-موفقیت-آمیز-كشتی-حامل-دام-زنده-اولين-بار-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir