مسئولین اشرافی گر به خود بیایید/ جوانان تولید علم در گام دوم انقلاب را جدی بگیرند/بسته اروپا هم برای گره گشایی مشکلات کارساز نبود

17 اسفند 1397 ساعت 13:23

امام جمعه چابهار گفت: مادر شهیدی که چندین فرزند را در راه انقلاب فدا کرده می گوید من هیچ چشمداشتی ندارم و با خداوند معامله کرده ام آن وقت عده ای که هیچ کاری برای نظام و انقلاب نکرده اند طلبکارانه مطالبه می کنند.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: دولت نباید تمام مشکلات کشور را به بسته اروپا گره بزند، روزی هم به برجام پیوند می زدید آیا اروپا باعث توسعه کشور شده است یا رحمت الهی و تلاش مردم که چندین ماه است برای بسته اروپا منتظر ماندید.

وی ضمن تبریک ماه رجب افزود: ماه رجب ماه ورود به ماه مبارک می باشد توجه داشته باشید گران فروشی ها و بی رحمی هایی که در بازار ها انجام می شود واقعا از شیعیان امیرالمومنین است؟! مسلمین بخاطر اهل بیت با یکدیگر با مراعات معامله می کنند نه اینکه در بازارها چپاول و گران فروشی وجود داشته باشد.

امام جمعه چابهار ادامه داد: هر کس از خدا اطاعت کند از قدرت نمایی آمریکا ترسی ندارد، دیشب بعد از اینکه مقام معظم رهبری رئیس قوه قضائیه جدید را معرفی کرد، بلافاصله رئیس خزانه داری آمریکا با توئیت عصبانیت خود را اعلام کرد و ای دشمنان در عصبانیت خود بمیرید.

وی با بیان اینکه کسی که با خداوند باشد مفلوکی مانند آمریکا برایش مهم نیست تاکید کرد: ما بعد از بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب قرار گرفتیم، اولین چیزی که از جوان ها درخواست شد سیره علمی بود که باید با الگوی عملی در گام دوم انقلاب علم آفرینی شود.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: ما همیشه نباید شاگرد باشیم و علوم بیگانه را ترجمه کنیم، جوان ها باید شانه های خود را به زیر مسئولیت قرار دهند و ایران اسلامی را با تولید علم و دانش در دنیا زبانزد کنند.

وی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بدعهدی آمریکا و اروپا را فصل الخطاب دولت عنوان و تشریح کرد: صدا و سیما اخیرا در فضای مجازی از هشدارهای هشت ماه قبل مقام معظم رهبری تحیلی پخش کرد که سرمشق دولت است، هشدارهایی که رهبری به وعده های اروپا دادند و توسط دولت توجهی نشد.

حجت الاسلام موسوی در خصوص اظهارات برخی مبنی بر عدم دخالت رهبری در کم کاری دولت تشریح کرد: اگر قرار باشد رهبری در مسائل اجرایی و قضایی کشور ورود پیدا کند پس این مجلس و قوه قضائیه برای چیست، رهبری که هشدارها و حرف هایش را گفته است و دشمن منتظر است تا رهبری دخالت کند تا بگویند نظام استبدادی است.

وی با اشاره به انزوال دولت با توجه به بیرون از مرزهای کشور بیان کرد: رفتار امروز اروپائیان را رهبری در ده ماه قبل پیش بینی کردند اینکه دولت به بسته اروپا خوش بین نباشد و به صراحت گفتند کار را روزی به برجام موکول کردید ولی برجام نتوانست کاری برای کشور انجام دهد.

امام جمعه چابهار عنوان کرد: بسته اروپائیان بیاید و یا نیاید ما باید کار خودمان را انجام دهیم و در بیانیه گام دوم انقلاب هم رهبری جوانان را خطاب قرار دادند.

حجت الاسلام موسوی ساده زیستی در بین مسئولان را راه توسعه سریع کشور دانسته و تاکید کرد: مسئولین ساده زیست باشید از این اشرافی گری دست بردارید تا مشکلات زندگی فقیران را درک کنید با جشن در کاخ سعدآباد نمی توانید مشکلات مردم را درک کنید ماشین های میلیاردی سوار شدن حس همدردی با مردم را نابود می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از مسئولین کنونی چابهار به آنها بر می خورد با مردم ساده زیست نشست و برخاست کنند و این فاجعه است که بایستی چنین مدیرانی تغییر یابند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453169

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453169/مسئولین-اشرافی-گر-خود-بیایید-جوانان-تولید-علم-گام-دوم-انقلاب-جدی-بگیرند-بسته-اروپا-هم-گره-گشایی-مشکلات-کارساز-نبود

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir