۰

برگزاری دوره فانکشنال کشور در منطقه آزاد چابهار

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری دوره تربیت مربی بانوان و آقایان کشور در رشته فانکشنال بدنسازی به مدت دور روز در این سازمان خبر داد.
برگزاری دوره فانکشنال کشور در منطقه آزاد چابهار
مهدی آبروش در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: کلاس تربیت مربی بدنسازی (فانکشنال) ویژه بانوان و آقایان با شرکت بیش از ۹۰ نفر از مربیان و علاقمندان به ورزش بدنسازی از سراسر کشور از 16 تا 17 اسفندماه 97 به مدت دو روز در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
وی سازمان منطقه آزاد را در خصوص همکاری با ارگان های مختلف کشور مثمر ثمر دانسته افزود: این دوره آموزشی با همکاری انجمن بدن‌سازی استان سیستان و بلوچستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار و باشگاه بدنسازی لیپار نوین منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: آموزش تئوری این دوره آموزشی در سالن اجتماعات رسالت و آموزش عملی در باشگاه بدنسازی لیپار نوین منطقه آزاد چابهار به‌صورت فشرده در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌گردد.
وی حضور اساتید کشوری در این دوره را مهم برشمرد و تاکید کرد: این دوره آموزشی زیر نظر اساتید برجسته بدنسازی کشور (مرتضی بهرامی نژاد رئیس انجمن بدنسازی و تمرینات قدرتی ایران و حمید آقا علی نژاد مدرس دانشگاه و مربی بدنساز تیم‌های کشوری) برگزار می شود.
آبروش در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان پس از اتمام دوره آموزشی گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 453168
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *