واردات گوسفند از عمان به کشور برای اولین بار از بندر چابهار

15 اسفند 1397 ساعت 11:35

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار واردات دام زنده گوسفند به وسیله کشتی و از راه دریا برای تنظیم قیمت گوشت کشور از طریق بندر چابهار وارد خواهد شد.


به گزارش چهاربهاران محمد هادی مرعشی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت واردات دام زنده از طریق بندر چابهار به کشور که در فرمانداری چابهار برگژار شد اظهار کرد: بر اساس سیاست های دولت با پیگیری های انجام شده از هفته آینده برای اولین بار در استان واردات دام زنده را خواهیم داشت و این ورود دام زنده برای اولین بار از مسیر دریا خواهد بود.

وی با اشاره به تاثیر این اقدام برای کاهش قیمت گوشت افزود: به منظور تنظیم قیمت گوشت در سطح کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان از آنجایی که نزدیک ایام عید است و قرار است شرایط مناسبی برای مردم کشور فراهم شود از کشورهای مختلف خرید دام زنده "گوسفند" انجام می شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری استان ادامه داد: برای اولین بار دام زنده با محموله کشتی از طریق بندر چابهار پهلو خواهد گرفت و وارد استان می شود تا تامین گوشت مردم استان رونق بیشتری پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدین گونه ترانزیت کشتارگاههای استان با اولویت شهرستان های چابهار و کنارک در اولین محموله گسترش خواهند یافت و در سطح استان که قبل این موضوع سرمایه‌گذاران و مردم استان نیز منتفع خواهند شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453162

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453162/واردات-گوسفند-عمان-کشور-اولین-بار-بندر-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir