۰

آماده سازی کشتارگاه های چابهار برای واردات و صادرات دام زنده به استان های دیگر

سرپرست فرمانداری چابهار از آماده سازی کشتارگاه های چابهار و کنارک برای واردات دام زنده از خارج از کشور و ارسال به استان های دیگر خبر داد.
آماده سازی کشتارگاه های چابهار برای واردات و صادرات دام زنده به استان های دیگر
به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری در حاشیه بازدید از کشتارگاههای دام و مرکز نگهداری دام زنده (سبک و سنگین) سطح شهرستان چابهار اظهار کرد: به منظور ایجاد تمهیدات لازم جهت واردات دام زنده به بندر چابهار به مقصد استان‌های مختلف کشور و آماده سازی کشتارگاههای سطح شهرستان چابهار جهت کشتار دام های وارده اقداماتی صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به کاهش قیمت گوشت در بازار از این طریق افزود: مرکز نگهداری دام زنده (سبک و سنگین) و مجتمع کشتارگاهی دام به صورت مکمل می توانند در عرضه گوشت به بازار موثر باشند.
سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: امکانات و تجهیزات کشتارگاه های مذکور از سوی هیات بازدید کننده ادارات مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته تا کمبودات در این خصوص برطرف شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: موقعیت استراتژیک چابهار برای واردات کالاهای مورد نیاز کشور به ویژه کالاهای اساسی بسیار حائز اهمیت است از این رو کلیه امکانات و کانون توجهات ارگان های کلان به این نقطه متمرکز شده است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 453156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *