۰
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

بدهكاري بيمه ها باعث عدم توزيع دارو در چابهار مي شود/ كمبود دارو بيماري هاي خاص در چابهار نداريم

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: مشكل جدي در تامين داروي بيماري هاي خاص شهرستان چابهار وجود ندارد اما بدهكاري بيمه ها در پرداخت مطالبات ما را با عدم توزيع دارو به بيماران مواجه مي كند.
بدهكاري بيمه ها باعث عدم توزيع دارو در چابهار مي شود/ كمبود دارو بيماري هاي خاص در چابهار نداريم
به گزارش چهاربهاران، مسعود اعلائي در جلسه بررسی مشکلات داروخانه های شهرستان چابهار با حضور مسئول امور دارويي و مخدر و مسئول داروخانه توزيع كننده داروهاي خاص؛ عمده مشکلات دارویی را دیر کرد بیمه ها در بازپرداخت دیون خواند و اظهار کرد: دیر کرد بیمه ها تقریبا مهم ترین چالش داروخانه ها بود که امیدوارم با رایزنی و همفکری بتوانیم مشکل نقدینگی را حل کنیم تا مشکل جدی برای تامین داروی مردم شهرستان چابهار ایجاد نشود.

وی افزود: با توجه به تعامل خوبی که بین داروسازان شهرستان و شبکه بهداشت و درمان در جهت تامین داروهای مورد نیاز بیماران وجود دارد، این مجموعه خود را موظف بر پیگیری و رفع  مشکلات داروسازان می داند.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان چابهار بیان کرد: اکثر چالش های دارویی که امروز مطرح شد، مسائلی قابل حل است و اگر مشکل بیمه ها حل شود، چالش جدی در این حوزه نخواهیم داشت، البته لازم است جلساتی نیز با بیمه ها برگزار کنیم و در واقع باید مشکلات این دوران را با تدبیر حل کنیم.

لازم به ذكر است مسئول امور دارويي و مخدر و مسئول داروخانه توزيع كننده داروهاي خاص پيشنهاداتي به منظور كاهش بار مالي داروخانه توزيع كننده داروهاي خاص شهرستان چابهار و جلوگيري از بدهكاري بيمه ها در پرداخت مطالبات در جلسه بيان و در مصوبات جلسه ذكر شد.

عدم پرداخت به موقع مطالبات داروخانه ها از سوی سازمان های بیمه گر و همچنین مشكلات بيمه اي داروهاي بيماران خاص در داروخانه های سطح شهرستان چابهار از جمله مسائل قابل توجهی بوده است که در این جلسه به آن پرداخته شد.

انتهای پیام/
 
 
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 453125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *