۰
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار:

186 گردشگر و ورزشکار در قالب گردشگری ورزشی از سواحل دریای عمان دیدن کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: 186 گردشگر و ورزشکار در قالب گردشگری ورزشی در دومین همایش کشوری ساحل پیمایی از سواحل دریای عمان دیدن کردند.
186 گردشگر و ورزشکار در قالب گردشگری ورزشی از سواحل دریای عمان دیدن کردند
عمر بلوچ در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به همایش ساحل پیمایی و مریخ نوردی در سواحل چابهار اظهار کرد: هفتمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ساحل پیمایی و مریخ نوردی با حضور ١٨٦ گردشگر ورزشي از ٢٢ استان كشور برگزار شد.

وی افزود: این حرکت جمعی که در قالب گردشگری ورزشی تعریف می شود به منظور ساحل نوردی و مریخ نوردی از سواحل دریایی عمان شروع شده است تا محل کوههای مریخی ( مینیاتوری ) چابهار ادامه داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار بیان کرد: همايش در دو محور اصلي پيمايش كوههاي مريخي و ساحل نوردي در سواحل زيباي درياي مكران ( عمان) و همچنين برنامه هاي جانبي از جمله مسابقات فرهنگي ورزشي، بازديد از گواتر و بريس و گشت دريايي در اسكله رمين به كار خود پايان داد.

به گفته وی؛ زيبايي هاي كوههاي مريخي و سواحل زيباي درياي مكران جذابيت خاصي براي شركت كنندگان داشت.

بلوچ گفت: این همایش با هدف معرفی جاذبه های بکر گردشگری به علاقمندان طبیعت گردی، ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی در محدوده کوههای مریخی نوار ساحلی چابهار- بریس برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان، مسیرهای هیجانی و زیبای کوههای مریخی و ساحل شنی و ماسه ای را پیمودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار افزود: هر سال در ایام پایانی سال، تعطیلات تابستانی و نوروزی برای جذب مسافر و گردشگر داخلی و خارجی رقابت های مختلفی در این شهرستان برنامه ریزی و برگزار می شود.

وی گفت:٦٠ نفر به صورت مستقيم در قالب دبير و كميته هاي امنيت، فني، ثبت نام، پذيرش و اسكان، نقليه، فوق برنامه، روابط عمومي، تغذيه، گردشگردي و كمپ در اجراي برنامه نقش داشتند.

اين همايش با حمايت ويژه منطقه آزاد، هلال احمر، سپاه، اداره كل ورزش و جوانان استان و معاونت استانداري و فرمانداري و همچنين همكاري شهرداري، شيلات استان و شهرستان، اداره كل بنادر و دريانوردي استان، هيات ورزش روستايي و بازيهاي بومي محلي استان، اداره آب روستايي، شبكه بهداشت و مجتمع عالي سلامت چابهار، درياباني و مرزباني، شركت گردشگري روژان سير و بومگردي آژ در گواتر با تعامل ويژه بين دستگاهي به سرانجام رسيد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 453123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *