۰

خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند و سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند/ کلنگ مدرسه ۶کلاسه روستای بوتی بخش پلان زده شد

معاون آموزش متوسطه بخش دشتیاری گفت: خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند و سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند، خیرین مدرسه ساز در راستای انسان‌ سازی گام برمی‌دارند.
خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند و سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند/ کلنگ مدرسه ۶کلاسه روستای بوتی بخش پلان زده شد
به گزارش چهاربهاران، انور پردل در حاشیه کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه اظهار کرد: این مدرسه به همت خیر نیک اندیش حاج منوچهر ملک زاده در روستای بوتی در بخش پلان شهرستان چابهار به زمین زده شد.

وی افزود: با مشارکت خیرین در توسعه زیرساخت های آموزشی، زمینه پرورش فکر وخلاقیت فراهم میشود که خلق انسانهایی ارزشمند و خیر حاصل آن خواهد بود.

با مشارکت فعال خیرین همچنان این روندکه زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان این منطقه را در پی دارد ادامه داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه بخش دشتیاری با بیان این که کار خیرین مدرسه ساز صدقه جاریه ای است که در طول تاریخ به یادگار می ماند بیان کرد: خیرین با حرکت خداپسندانه و انسان دوستانه خود علاوه بر کمک به آموزش و پرورش به صورت عملی به مشارکت در فرهنگ سازی در جامعه می پردازند.

وی با بیان اینکه خدمت و کمک رسانی به مردم از برترین عبادتها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت است، خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز حق بزرگی بر نظام آموزش و پرورش دارند که بی شک با وقف مال و ثروت خود در راه کمک رسانی به جامعه دانش آموزی و آینده سازان این مملکت سعادت دنیوی و اخروی خود را بیمه می کنند.

با حضور اعضای مجمع خیرین مدرسه شهرستان چابهار، مسولان اداره آموزش و پرورش دشتیاری توسط خیر نیک اندیش منوچهر ملک زاده کلنگ مدرسه ۶ کلاسه روستای بوتی در بخش پلان به زمین زده شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 453111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *