۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار:

جشنواره نشاط اجتماعی دانش آموزی؛ منشاء ایجاد امید و نشاط در جامعه

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار برگزاری جشنواره های دانش آموزی را ظرفیتی مناسب برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه دانست و گفت: یکی از برنامه های مهم ما ایجاد روحیه امید و نشاط در فضای آموزشی است.
جشنواره نشاط اجتماعی دانش آموزی؛ منشاء ایجاد امید و نشاط در جامعه
به گزارش چهاربهاران، حسن نوروزی در حاشیه جشنوره نشاط اجتماعی اظهار کرد: یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت زیستی دانش آموزان است لذا دوستی وهم زیستی مسالمت آمیز انسان ومحیط دربرنامه‌ی نشاط اجتماعی به خوبی درحال اجراست.

وی هدف از برگزاری برنامه نشاط اجتماعی را تعمیق یادگیری دانش آموزان درمدرسه و تکرار آموزه های علمی دراجتماع و زندگی روزمره عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار با اشاره به اینکه دانش آموزان در کنار یکدیگر تجربه بازی های تیمی را بهتر فرا خواهند گرفت، افزود: بسیار ضروریست که کار گروهی را در قالب تفریح و ورزش برای دانش آموزان در جهت نهادینه کردن مهارت های گروهی آنان ایجاد کنیم از این طرح پنج شنبه های شاد، دیدارهای مناسبتی و چندین برنامه‌ی دیگر را از ابتدای سال تحصیلی اجرایی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: انتظار ما از دانش آموزان برگزیده این است که پس از برگزاری این جشنواره پیام آوران امید، شادی و نشاط در فضای جامعه، خانواده و مدرسه خود باشند.

عبدالقادر شیخ زاده دبیر اجرایی جشنواره پنج شنبه‌های شاد گفت: بر اساس جدول برنامه ریزی ما هر هفته دانش آموزان یکی از مدارس سطح این شهرستان در برنامه های نشاط اجتماعی شرکت کرده و در کنار آن بازی های بومی و محلی را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: پویایی، نشاط وتندرستی شعار این جشنواره است که هر هفته بیش از 200 دانش آموزش با انجام کار گروهی آن را تمرین می‌کنند.

شیخ زاده در پایان با بیان اینکه از30 بهمن‌ لغایت 6 اسفند ماه به نام هفته کانون های فرهنگی وتربیتی نامگذاری شده است تصریح کرد: از آغاز سال تحصیلی تا به کنون بیش از 200 برنامه‌ی فرهنگی، تربیتی و ورزشی در کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 453110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *