۰

آغاز تورنمنت بین المللی بوکس «جام مکران» در چابهار

تورنمنت بین المللی بوکس چابهار جام مکران در سالن ورزشی «ورنا» آغاز شد.
آغاز تورنمنت بین المللی بوکس «جام مکران» در چابهار
به گزارش چهاربهاران، تورنمنت بین المللی بوکس چابهار جام مکران گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با حضور تیم های هند، مجارستان، ترکمنستان، قزاقستان، عراق، سوریه و فیلیپین در منطقه آزاد تجاری چابهار از صبح روز شنبه چهارم اسفندماه با مراسم وزن کشی آغاز شد.

اولین روز مسابقات در نوبت عصر با برگزاری 21 بازی از ساعت 15 در سالن ورنای چابهار آغاز شدکه این مسابقات به صورت زنده و مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

برای قضاوت این مسابقات ۶ داور خارجی و ۹ داور ایرانی حضور خواهند داشت و طبق گفته رئیس فدراسیون بوکس، قرار است به نفرات برتر این مسابقات پاداش‌های دلاری از سوی اسپانسر پرداخت شود.

در آیین افتتاحیه رقابت های بین المللی بوکس چابهار «جام مکران» موسیقی سنتی دونلی بلوچی از بان شیپ قصرقند همراه 2 چاپی و رژه تیم ها برگزار شد.

علاقه مندان به ورزش می توانند در سالن ورزشی 2000 نفری«ورنا» منطقه آزاد چابهار این رقابت ها را تماشا کنند.

این مراسم با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران ، فرماندار شهرستان چابهار، مدیر کل ورزش استان و جمعی از مسئولین استانی و منطقه و علاقه مندان ورزش در سالن دو هزار نفری ورنا منطقه آزاد چابهار آغاز و تا هشتم اسفند ماه درحال برگزاری است.

انتهای پیام/
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب: 453107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *