۰
در آستانه همایش بین المللی توسعه چابهار؛

سه معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح توسعه بندر چابهار بازدید کردند

سه معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار سیستان و بلوچستان در آستانه برگزاری همایش بین المللی توسعه چابهار از طرح توسعه بندر چابهار و محل برگزاری این همایش بازدید کردند.
سه معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح توسعه بندر چابهار بازدید کردند
به گزارش چهاربهاران، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این بازدید گفت: افزایش ترافیک کالا و سرمایه گذاری بخش خصوصی از اهداف برگزاری همایش بین المللی توسعه بندر چابهار است.
 
بهروز آقایی افزود: از ۳۵ کشور برای شرکت در این رویداد مهم دعوت شده است و معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و وزیر جهاد کشاورزی از دیگر مهمانان این همایش هستند. 
 
وی با اشاره به آمادگی بندر چابهار برای میزبانی از همایش بین المللی توسعه چابهار ادامه داد: افتتاح تعدادی از طرح های عمرانی و پروژه های سرمایه گذاری، ارائه سخنرانی، بازدید مهمانان از زیرساخت های طرح توسعه بندر چابهار و ... از برنامه های این همایش است.

  امروز «نبیان» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، «پژمان»، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری، «صادق مالواجرد»، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و «حق شناس»، معاون شهری بنیاد مسکن کشور از طرح توسعه بندر چابهار بازدید کردند.

انتهای پیام/
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 453106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *