۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

عملکرد ضعیف مدیر نالایق را به حساب نظام نگذارید/ باید به جوانان انقلابی در عرصه‌های مدیریتی میدان داده شود

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: عملکرد و ضعف مدیریت بعضی از مدیران نالایق را به حساب نظام نگذارید این همانند اتفاقات زندگی است و بشرالصابرین پذیرفته می شوند.
عملکرد ضعیف مدیر نالایق را به حساب نظام نگذارید/ باید به جوانان انقلابی در عرصه‌های مدیریتی میدان داده شود
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه ناتوانی مدیران به حساب اسلام و انقلاب اسلامی نیست اظهار کرد: ناتوانی مدیران را بلکه باید به حساب دنیا طلبی و اشرافی گری برخی مسئولین گذاشت و مراقبند رنگ ریششان سمه ای وارد نشود و با کفش بر روی فرش می روند تا درخت را آب دهند این تجمل گرایی در مدیریت به فرموده امام راحل باید حذف شود.

وی با اشاره به اینکه سوء مدیریت ها یکی از ضعف های امروز کشور است، ادامه داد: امروز برای پیشبرد اهداف نظام در حوزه های مختلف به ویژه در بخش اقتصادی نیازمند مغزهای کارآمد، کارآفرین، متخصص و اندیشمند در همه زمینه ها هستیم.

خطیب نماز جمعه چابهار افزود: امروز سالروز کودتای ننگین رضاخان است که فاقد شعور سیاسی بود و آلت دست انگلیس به نفع بیگانگان با قلدوری و بی شعوری در ۵۰ سال عمر پهلوی بسیار رقت بار بود.

وی بیان کرد: کار پهلوی اسلام ستیزی، کشف حجاب، تخریب کشاورزی، ترویج فساد، تضعیف جایگاه روحانیت، افزایش فقر و بخشش خاک ایران و دنباله این قراردادها مانند پالرمو و FATF باید محو شود و نانجیب پهلوی در شط العرب اروند را واگذار کرد و خیانت های بزرگی به این کشور کردند.

حجت السلام موسوی گفت: اینکه مقام معظم رهبری این همه تاکید دارد که کار را به جوانان بسپارید همانند شهید باکری که عمار یاسر علی مطرح است لشکر ۳۱ عاشورا در جزیره مجنون غوغا کرد و امروز ما در بین جوانان باکری های بزرگی داریم و پیروپاتال های مسئول باید کنار زده شوند و به جوانان انقلابی بها داده شود.

وی ادامه داد: امروز دو تا شرکت ماشین سازی هر نوع بلایی که می خواهند سر مردم در می آورند و دولت دم نمی زند چرا جوانان را وارد این میدان ها نمی کنید یه سرباز ارتش توانسته قطعه ای از هواپیما را بسازد که خود روسیه نتوانسته آیا هنوز نابغه نداریم تا به جوانان اکتفا کنیم.

امام جمعه چابهار تصریح کرد: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور حل شود، باید به جوانان انقلابی میدان داده شود، و جوانان امروز ایران می توانند با معجزه آفرینی ملت ایران را در این مقطع کمک کنند.

وی گفت: ما باید با فرهنگ غرب مقابله کنیم یه خانم الان برایش شرافت دارد که منشی اداره باشد اما نمی خواهد بگوید من مادر چند فرزندم، فاطمه (س) ریشه فرهنگ اسلام ناب نبوی می باشد که باید بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

حجت السلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: باید از مواخذه خدا در نماز اول وقت ترسید تا ثمرات ایمان به ما برسد اکثرا مردم بخاطر ترس از مدیر خود کارشان را به درستی و سروقت در ادارات انجام می دهند باید ترس از خداوند را برای امورات واجب دینی در دل نهادینه کرد.

انتهای پیام/
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 453103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *