۰

آغاز تورنمنت بین‌المللی بوکس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در چابهار

نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در چابهار و با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار شد.
آغاز تورنمنت بین‌المللی بوکس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در چابهار
به گزارش چهاربهاران رحمدل سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار در محل برگزاری اردوی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی۲۰۰۰ نفری ورنای منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: این مسابقات با حضور هفت تیم خارجی فیلیپین، قزاقستان، ترکمنستان، هند، سوریه، پاکستان و مجارستان از سوم اسفندماه ۹۷ به مدت هفت روز به میزبانی استان سیستان‌وبلوچستان در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.
رحمدل بامری حضور تیم ایرانی را شایسته عنوان و افزود: تیم ملی بوکس ایران نیز با ترکیب دو تیم «الف» و «ب» در این مسابقات حضور خواهد داشت.
وی با اشاره به شرکت تیم های بومی ادامه داد: همچنین یک تیم از استان سیستان‌ و بلوچستان و یک تیم هم از منطقه آزاد چابهار در رقابت‌ها به روی رینگ خواهند رفت.
بامری در پایان خاطرنشان کرد: تیم های ایرانی در این مسابقات همواره به مقام های قهرمانی دست یافته اند و امیدواریم تیم بومی سیستان و بلوچستان نیز بتواند رتبه های قهرمانی را در مقابل ورزشکاران خارجی کسب کند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 453101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *