۰

یازدهمین همایش سالیانه درمان چشم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در چابهار

​برگزاری یازدهمین همایش سالیانه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با عنوان " نقش فناوری مدرن در تشخیص و درمان آب سیاه" در چابهار برگزار شد.
یازدهمین همایش سالیانه درمان چشم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در چابهار
به گزارش چهاربهاران دبیر علمی همایش و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص بهره گیری از فناوری های مدرن در تشخیص و درمان آب سیاه در قالب سخنرانی های علمی اظهار کرد: همراهی و حضور اساتید و اعضای هیئت علمی برجسته کشور، جهت ارائه آخرین پیشرفت ها و تولیدات علمی در رشته چشم پزشکی، نقطه قوت و قابل اتکائی است که عزم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را جهت استمرار برگزاری آن دو چندان می کند.

محمد اریش با اشاره به تاثیر این علم در سلامت بشر افزود: هر سال در این همایش در خصوص یکی از رشته های تخصصی چشم پزشکی، آخرین یافته های علمی و تجارب اساتید و صاحب نظران در قالب سخنرانی به اشتراک گذاشته می شود.

وی حضور 50 سخنران در قالب 9 نشست علمی را مهم دانست و ادامه داد: این همایش از یازده سال پیش تاکنون پذیرای طالبان علم در رشته چشم پزشکی بوده است و خداوند را شاکریم که تا به امروز، هر سال عده ای از خبره ترین اساتید این رشته از سراسر کشور به بیان مطلب پرداختند.

وی با اشاره به تجهیزات درمانی چشم پزشکی تاکید کرد: خوشبختانه بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا (س) که 30 سال قبل به همت فرزندان این آب و خاک در زاهدان راه اندازی شد قابل تامل است.

اریش خاطرنشان کرد: امروز قطب چشم پزشکی جنوب شرق کشور در رشته فوق تخصصی شبکیه، دانشجوی دستیاری پذیرش می کند و پیگیری دانشگاه جهت کسب مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته فلوشیپ قرنیه و آب سیاه ادامه دارد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 453100
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *