۰
امام جمعه چابهار در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان:

پیشرفت، توسعه و ترقی کشوردر سایه امنیت محقق شده است/ ریشه انتحاری فتواهای افراطی و تکفیری هاست

امام جمعه شهرستان چابهار امنیت را نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی دانست وگفت: باید مردم و مسئولان قدر و منزلت امنیت در کشور را بدانند و از آن پاسداری کنند.
پیشرفت، توسعه و ترقی کشوردر سایه امنیت محقق شده است/ ریشه انتحاری فتواهای افراطی و تکفیری هاست
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سیدمحمد موسوی ضمن تسلیت جمعی از شهدا وطن اظهار کرد: حادثه تلخ و جانکاه شهادت جمعی از مرزداران شجاع و غیور ایران اسلامی در محور خاش - زاهدان، در پی جنایت تروریستی پلید ترین دشمنان کوردل نظام و انقلاب، موجب تاثر و تالم شدید همگان شد.
 
وی افزود: بی تردید انجام این اقدام ددمنشانه آنهم پس از قدرت نمایی ملت بزرگ ایران در شکوه حضورآگاهانه و مشتاقانه در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن و شیرینی اتحاد و همبستگی ملت ایران در دفاع از آرمانها و ارزشهای خلق شده در چهلمین سالگرد انقلاب، نشان از عمق وحشت و عصبانیت دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت بزرگ ایران دارد.
 
وی ادامه داد: تروریست های تکفیری و از خدا بی خبر، دست به اقدامات کور و رذیلانه زده و خون پاک پاسداران رشید و رزمندگان غیور که پاک ترین افرادند دستان خود را آلوده می کنند.

خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد: اي ملت بدانيد امروز مسئوليتتان بزرگ و بارتان سنگين است و بايد رسالتتان را كه پاسداري از خون شهيدان است انجام دهيد و این تنها با اطاعت از ولايت فقيه است.
 
وی گفت: در جامعه ای که ناامنی وجود داشته باشد دانشمند، صنعتگر و سرمایه گذاری رشد نمی کند و پیشرفت شامل حال آن ملت نمی شود.

وی با اشاره به امنیت که لازمه رشد و ترقی هر شهرستان است تاکید کرد: اگر امروز امنیت وجود نداشته باشد، آیا سرمایه گذار و گردشگر به آن سفر می کند؟ در دریا، زمین و هوا اگر امنیت نبود مردم نمی توانستند در آرامش و آسایش زندگی کنند و همه این ها در سایه امنیت است و کلید امنیت دست شماست.

حجت السلام موسوی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام در میان مسئولان گفت: باید مردم و مسئولان قدر امنیت را در کشور بدانند.

به گفته وی؛ این امنیت تلاش جمعی و بی تکلف بهترین فرزندان کشور یعنی نیروهای بسیجی و سپاهی است و کاری که این نیروها در مرزهای کشور انجام می دهند، قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست و باید قدر آن را دانست.

وی با اشاره به اینکه ریشه انتحاری ها همین فتواهای تکفیری هاست خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی و تکفیری وهابیت با هدف ضربه زدن به اتحاد مسلمانان و ایجاد تفرقه در میان امت های اسلامی راه اندازی شده است که امروز رسالت همه ما و مردم حفظ وحدت و انسجام اسلامی است و باید در این زمینه قدم های لازم و اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 453094
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *