۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

اتحاد و انسجام رمز پیروزی ملت ایران بر دشمنان است/ شهادت مدافعان مرزهای امنیت یک اقدام ضد بشری و انسانی است

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: داشتن اتحاد و انسجام یک اصل ثابت برای پیروزی ملت ایران طی سال های گذشته بر دشمن بوده است و شهادت مدافعان مرزهای امنیت یک اقدام ضد بشری و انسانی است.
اتحاد و انسجام رمز پیروزی ملت ایران بر دشمنان است/ شهادت مدافعان مرزهای امنیت یک اقدام ضد بشری و انسانی است
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان در جلسه یادبود و ختم سوره مبارکه الرحمن به یاد شهدای حادثه تروریستی محور خاش - زاهدان، ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری و انسانی اظهار کرد: افرادی که جان مدافعان مرزهای میهن را مورد هدف قرار داده اند،نشان از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی بعد از ناکامی در اتحاد و همبستگی چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدام تروریستی گروهکی حقیر و مزدور به لقاءالله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.

فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: اینگونه رفتارها خللی در اراده ملت بزرگ جهت پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و نیز دولتمردان در امر خدمات رسانی ایجاد نخواهد کرد.

وی هوشیاری بیشتر مردم و در صحنه بودن در جهت همبستگی ملی و نقش بر آب شدن توطئه دشمنان ایران اسلامی را خواستار شد.


پوراحمدیان بیان کرد: تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن‌فروش بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت‌انگیز را به سزای اعمال ننگین‌شان می‌رساند.

مدیر آموزش و پرورش چابهار با اشاره به حادثه تروریستی چهارشنبه خونین سیستان و بلوچستان در آخرین روزهای ماه بهمن گفت: این حادثه برخاسته از خشم دشمنان قسم خورده انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از حضور با شکوه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب در ۲۲ بهمن بود که منجر به شهادت مظلومانه تعدادی از مدافعان حریم وطن عزیزمان شد.

حسن نوروزی ادامه داد: این حادثه تلخ صفحه سیاه دیگری در کارنامه پلید و غیرانسانی تروریست ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی افزوده‌است.

وی افزود: بی شک مردم ایران اسلامی به پیروی از سرور و سالارشهیدان امام حسین (ع) باجوانمردی و ایثار وحفظ وحدت وهمدلی تا همیشه حافظ و مدافع کشور عزیزمان ایران خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش چابهار ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت جمعی از غیور مردان سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این حرکت مزدوران تروریست و هدف قرار دادن خدمت گذاران بی‌گناه، بار دیگر خط باطل جهالت تکفیری را بیش از پیش نمایان ساخت. دست نشاندگان باید بدانند که تمامی ملت ایران یک دل و یک صدا، متحد در مقابل دشمنانی که میخواهند به این آب و خاک تعرض نماید چون کوه محکم و استوار ایستاده اند.

انتهای پیام/

 
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 453073
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *