۰
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی صنایع دستی سیستان و بلوچستان خبر داد

رفع تصرف و اجرای تخریب ساخت و ساز در گورستان شماره پنج روستای تیس چابهار

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از رفع تصرف و اجرای تخریب ساخت و ساز در گورستان شماره ۵ روستای تیس در چابهار خبر داد.
رفع تصرف و اجرای تخریب ساخت و ساز در گورستان شماره پنج روستای تیس چابهار
به گزارش چهاربهاران، علی اکوان اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان چابهار از ادامه روند ساخت و ساز پیرامون عرصه گورستان شماره ۵ تیس که یک اثر ثبتی است، جلوگیری کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله با مقام قضایی این شهرستان هماهنگ شد و با دستور قاضی از ادامه عملیات ساخت و ساز جلوگیری شد و تخریب ساخت و ساز صورت گرفته انجام شد.  

وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی به همراه دهیار روستا و با دستور مقام قضایی نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی در محل حضور پیدا کردند و نسبت به جلوگیری از ادامه عملیات ساخت و ساز و تخریب اثر به وسیله بلدوزر اقدام کردند.

سرهنگ اکوان خاطرنشان کرد: مردم در این گونه موارد کمک فراوانی به حفظ و پیشگیری از تخریب آثار می کنند که به همین منظور در زمینه آموزش به جوامع محلی نیز تلاش هایی صورت گرفته است.

 انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 453070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *