۰
به دنبال وقوع حادثه تروریستی در محور زاهدان- خاش؛

مسئولین شهرستان چابهار حادثه تروریستی حمله به اتوبوس سپاه را محکوم کردند

به دنبال وقوع حادثه تروریستی حمله انتحاری به اتوبوس سپاه در محور زاهدان- خاش، امامان جمعه اهل سنت و مسئولین ادارات شهرستان چابهار با صدور بیانیه این حادثه تروریستی را محکوم کردند.
مسئولین شهرستان چابهار حادثه تروریستی حمله به اتوبوس سپاه را محکوم کردند
به گزارش چهاربهاران، امامان جمعه اهل سنت و مسئولین ادارات شهرستان های چابهار و کنارک با انتشار بیانیه های جداگانه ای حمله دیروز به اتوبوس پرسنل سپاه در جاده خاش-زاهدان را محکوم کردند.

مولوی عبدالرحمن ملازئی امام جمعه اهل سنت چابهار در پیامی انفجار تروریستی اتوبوس سپاه پاسداران را محکوم کردند.

خبر تاسف انگیز انفجار تروریستی اتوبوس حامل ماموران امنیتی سپاه پاسداران در محور خاش ـ زاهدان را شنیدم  که مورد تالم و تاثر خاطر گردید.

توسل افراد شرور به این نوع خشونت های غیر انسانی، هدف گرفتن امنیت ملی که یکی از نعمت های خداوند متعال در این سرزمین است می باشد، چنین افرادی در دین مبین اسلام جایگاهی نداشته و این اعمال تروریستی آن ها نیز هیچگونه توجیه شرعی و اخلاقی ندارد.

بنده این حادثه تروریستی را شدیدا محکوم و مراتب همدردی خود را با خانواده های شهدا عرض میکنم.

روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار؛ حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس مدافعان میهن اسلامی در جاده خاش ـ زاهدان موجب غم و اندوه فراوان ما و هم استانیهای عزیزمان شد.

این حمله تروریستی را که موجب به شهادت و مجروح شدن شماری از حافظان امنیت مرزهای میهن اسلامی شد به شدت محکوم کرده و شهادت آن عزیزان سفر کرده را به محضر مقام معظم رهبری و هم استانی های خونگرم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و رحمت واسعه  و برای مجروحان بهبودی و شفای عاجل مسئلت می نماییم.

مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه موقت و مدرس جامعه الحرمین الشریفین چابهار؛ انفجار تروریستی اتوبوس حامل ماموران امنیتی سپاه پاسداران را محکوم کردند.

انفجار تروریستی اتوبوس حامل ماموران امنیتی سپاه پاسداران و شهادت جمعی از مردم بیگناه و نظامیان سرافراز میهنمان  مایه تاثر و اندوه جامعه اهلسنت و مردم غیور و سرفراز سیستان و بلوچستان گردید.

مردم سیستان و بلوچستان شجاعت و اراده قوی خود در مبارزه با تروریسم را ثابت کرده‌اند و این اقدامات ناامید کننده تروریست‌ها تنها منجر به قوی تر شدن اراده این مردم خواهد شد که می‌خواهند در صلح و آرامش زندگی کنند و تروریست و افکار تروریستی در سراسر این سرزمین نابود شود.

بنده از طرف اساتید جامعه الحرمین الشریفین چابهار این حادثه ناجوانمردانه را شدیدا محکوم و از خداوند متعال برای شهدا اجر و خانواده های آنان صبر جزیل را خواهانم.
 
عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ حمله تروریستی به رزمندگان سپاه پاسداران را محکوم کرد.
 
 در پی حمله انتحاری چهارشنبه‌شب تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل یگان‌های سپاه پاسداران و به شهادت رساندن تعدادی از رزمندگان این یگان، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان بار دیگر ناکامی و شکست دشمنان انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد و چهره واقعی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران را که همزمان با این حمله تروریستی به برپایی نشست ضد ایرانی و استعمارگرایانه در لهستان اقدام کرده‌اند، برای ملت‌های آزاده جهان نمایان ساخت.

شکوه و عظمت انقلاب اسلامی که ملت ایران در هفته‌های گذشته جشن چهل‌سالگی آن را برپا کردند، خاری در چشمان دشمنان این ملت است. بی‌شک حمله تروریستی امروز آنان به رزمندگان و مدافعان مرزوبوم ایران اسلامی برخاسته از کینه‌توزی و برای تلافی مقاومت و پیروزی‌های ملت ایران در جنگ‌های سیاسی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی است که هر بار با شکست و ناکامی در این چهار دهه مواجه شده‌اند.

این حملات همچون دشمنی‌های گذشته علیه انقلاب اسلامی نه‌تنها ملت ایران را از حرکت به سمت پیشرفت و توسعه بازنمی‌دارد بلکه قدرت و اراده آنان را در مسیر انقلاب اسلامی قوت خواهد بخشید و خون شهیدان این کشور مایه آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی خواهد بود. شهادت رزمندگان سپاه پاسداران در این حمله تروریستی را به خانواده‌های شهدا و هم‌وطنانمان در ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آنان خواهانیم.

حسن نوروزی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش چابهار؛ حادثه تروریستی چهارشنبه خونین سیستان و بلوچستان در آخرین روزهای ماه بهمن،که برخاسته از خشم دشمنان قسم خورده انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از حضور با شکوه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب در ۲۲ بهمن بود و منجر به شهادت مظلومانه تعدادی از مدافعان حریم وطن عزیزمان شد، مولود نامیمون تفکرات افراطی و انحرافی است که محکوم به شکست و نابودی است.

این حادثه تلخ صفحه سیاه دیگری در کارنامه پلید و غیرانسانی تروریست ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی افزوده‌است و بی شک مردم ایران اسلامی به پیروی از سرور و سالارشهیدان امام حسین (ع) باجوانمردی و ایثار وحفظ وحدت وهمدلی تا همیشه حافظ و مدافع کشور عزیزمان ایران خواهند بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت جمعی از غیور مردان سپاه پاسداران را به مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان ، ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.

انوربادپا رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه دشتیاری؛ «وَ لَا تَقُولُواْ لِمَن یُقْتَلُ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتُ بَلْ أَحْیَاءٌ وَ لَکِن لَّا تَشْعُرُون» و به کسی که در راه خدا کشته شده مرده مگویید بلکه اینان زنده هایی هستند ولی شما درک نمی کنید.»
حادثه ناگوار تروریستی 24بهمن 97 دراستان سیستان و بلوچستان در ماه پیروزی خون بر شمشیر که مصادف با چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود منجر به شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران شد. مایه اندوه جامعه و خانواده فرهنگیان گردید. بی تردید اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد آنچنانکه انسجام و وحدت اقوام ایرانی با محوریت ایران یکپارچه با این حادثه تقویت دوچندان خواهد شد و هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی صد چندان خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان منطقه دشتیاری ضمن محکوم نمودن این جنایت دهشتناک و حمله کور تروریستی که منجر به شهادت رزمندگان اسلام وحافظین مرزهای میهن اسلامی شد به محضرمبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، دلاورمردان خدوم نیروهای سپاه پاسداران و به ویژه خانواده های شهدای مظلوم این جنایت تروریستی و مردم انقلابی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده و از بارگاه ایزد متعال برای شهدای این حادثه کور تروریستی علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام ) و برای مجروحین این جنایت ددمنشانه شفای عاجل مسئلت می نمایم.

محمد علی وطن پرست سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار؛ « ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون» و به کسی که درراه خدا کشته شده مرده مگویید بلکه اینان زنده هایی هستند ولی شما درک نمی کنید.

شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار مسلح  و گروھہای تکفیری در جادہ ارتباطی خاش به زاهدان به لقاء الله شتافتند، مورد تالم و ناراحتی فراوان گردید
▪️ ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانانی که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد.

▪️ تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی توانند با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیر انسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگین شان می رساند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به نمایندگی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه، شهادت مظلومانه جمعی از کارکنان سپاه پاسداران را به تمامی خانواده شهدای این جنایت تروریستی و ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض میکند.
شهادت هنر مردان خداست، حمله انتحاری به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین روزهای شروع #چهله_ دوم انقلاب و شهادت چندین تن از عزیزان این مرز و بوم ، نشان از بغض های کینه توزانه دولت های مستکبر به این انقلاب و نظام است که  بیانگر تداوم این نهضت جهانی است.
بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود....بریزید خون ها را زندگی ما دوام پیدا میکند.

بهروز آقایی، مدیر کل بنادر و‌دریانوردی استان سیستان و بلوچستان؛ حادثه تروریستی اتوبوس سپاهیان را محکوم کرد.

حمله تروریستی به اتوبوس سپاهیان، بار دیگر ترس و وحشت دشمنان از قدرت و وحدت ایران اسلامی را نشان داد، بی شک اینگونه اقدامات تروریستی نشان از ضعف و‌ ترس دشمن از اقتدار ایران و با قصد ایجاد نفاق،‌ تفرقه افکنی و با هدف بازدارندگی صورت می گیرد.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از عزیزان سپاهی و فرزندان عزیز آب و‌ خاک ایران اسلامی را به‌ محضر مقام معظم رهبری «مدالظله العالی» و مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده های شهدای گرانقدر این حادثه تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای شهدای گرانقدر این حادثه تروریستی علو درجات و برای خانواده های محترم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نماییم.
خداوند مجروحین این حادثه تروریستی را شفای عاجل عنایت فرماید.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان كنارك؛ بار دیگر دست پلید مزدوران استکبار پس از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که بر خلاف انتظار آنان با حضور پرشور و پرشکوه مردم عزیز ایران اسلامی برگزار شد به خون جوانان غیور و فرزندان عزیز کشورمان آغشته شد تا همگان را بر استمرار روسیاهی، عجز و ناتوانی خود بیش از پیش آگاه سازند اما بدانند و آگاه باشند با بریدن شاخه های جوان کشور هزاران جوانه از کنار آن ها روییده خواهد شد که عمر این ستمکاران را روز به روز کوتاه تر و هلاکتشان را سهمگین تر خواهد کرد .
جامعه جوانان و ورزشكاران شهیدپرور شهرستان كنارك از صمیم قلب این حرکات قبیحانه مزدوران استکبار را محکوم و شهادت جانسوز سربازان و پاسداران سپاه را که حافظان راستین این مرز و بوم می باشند به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت ایران و علی الخصوص بازماندگان این عزیزان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحین این حادثه سلامتی و شفای عاجل را از خداوند متعال خواستارند.

اشرفعلی حسینی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان چابهار؛ شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدام تروریستی گروهکی حقیر و مزدور به لقاءالله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.
تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن‌فروش بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت‌انگیز را به سزای اعمال ننگین‌شان می‌رساند.

ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروهای مسلح و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، بویژه مردم صبور و ولایت مداراستان سیستان و بلوچستان  از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و معیّت با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان چابهار؛ اقدام ناجوانمردانه و مزدورانه ی گروهک تروریستی جیش الظلم و حمله انتحاری به اتوبوس ماموران خدوم سپاه انقلاب اسلامی ایران در مسیر خاش به زاهدان که منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعداد زیادی از این عزیزان گردید باعث تألم و تأثر شدید شد. این حرکت مزدوران تروریست و هدف قرار دادن خدمت گذاران بی‌گناه، بار دیگر خط باطل جهالت تکفیری را بیش از پیش نمایان ساخت. دست نشاندگان باید بدانند که تمامی ملت ایران یک دل و یک صدا، متحد در مقابل دشمنانی که میخواهند به این آب و خاک تعرض نماید چون کوه محکم و استوار ایستاده اند.

ضمن محکوم کردن این اقدام کوردلان تروریست، با عرض تسلیت به خانواده‌ی شهدای این حادثه، مردم سیستان و بلوچستان و ایران و دعا برای سلامتی و بهبودی مجروحان و مصدومان آن، از تمام تلاش‌های نیروهای‌ نظامی، انتظامی و امنیتی تشکر نموده و از خداوند متعال برای پاسداران امنیت و اقتدار نظام اسلامی، توفیق و نصرت الهی مسئلت می‌نماید و اشد مجازات را برای مسببان این حادثه ی تلخ خواستار است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار؛ بار دیگر استعمار شوم و مزدوران بی تفکر آنان درشامگاه بیست و چهارم بهمن ماه صفحه ی ننگی دیگر را در جاده زاهدان به خاش رقم زدند
 تا خود را بیشتر از همیشه رسوا سازند و فرزندان و مرزداران عزیزمان که در سخت ترین شرایط فقط و فقط فکر نگهبانی از صیانت نظام مقدس اسلامی و مردم مظلوم و پاک را برعهده داشتند به شهادت رساندند

 اما منافقان و مزدوران آنان بدانند، با این کار زشت و ناپسند و دور از انسانیت و اسلام ،ما و عموم جامعه را از نقشه های شوم خود آگاه ساختند.

ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدار این عزیزان،  بویژه مردم صبور و ولایت مداراستان سیستان و بلوچستان  از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و معیّت با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت داریم.

مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان چابهار؛ عزیزانی که شجاعت و ایثار را معنا بخشیدند و با نثار جان خویش، آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند که به راستی تامین این مهم جزء با رشادت و از جان گذشتگی چنین افراد بزرگ و بی ادعایی در دور ترین نقاط کشور به دست نیامده است.
باید به بزرگی و ایثار این شهدای عزیز و همه مرزبانان و غیور مردان نیروهای مسلح ادای احترام کرد و شهادت این عزیزان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، همرزمان این عزیزان و خانواده های آنان تسلیت عرض نموده، برای بازماندگان داغدار صبر، اجر و شکیبایی آرزومندیم.

«ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» این همان پیام پیرمراد مردم ایران و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و باور غیورمردان نیروهای مسلح در کسوت نظامی و انتظامی است که همواره فریاد هیهات من‌الذلة امام مظلوم‌شان را بر لب داشته و با خون خود آبروی سفاکان خونریز جبهه استکبار و ایادی دست‌نشاندشان در منطقه را بر باد داده و چهره زشت و کریه‌شان را از پس نقاب و دستکش مخملی‌شان به جهانیان نشان داده است اما بدخواهان ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی بدانند که وعده خداوند حق است، آنجا که می‌فرماید و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

انتهای پیام/
               
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 453062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *