۰

حملات تروریستی ملت ایران را از حرکت در مسیر توسعه باز نخواهد داشت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار حمله تروریستی به رزمندگان سپاه پاسداران را محکوم کرد.
حملات تروریستی ملت ایران را از حرکت در مسیر توسعه باز نخواهد داشت
به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی در پی حمله انتحاری چهارشنبه‌شب تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل یگان‌های سپاه پاسداران و به شهادت رساندن تعدادی از رزمندگان این یگان، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
انالله و انا الیه راجعون
حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان بار دیگر ناکامی و شکست دشمنان انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد و چهره واقعی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران را که همزمان با این حمله تروریستی به برپایی نشست ضد ایرانی و استعمارگرایانه در لهستان اقدام کرده‌اند، برای ملت‌های آزاده جهان نمایان ساخت.
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی که ملت ایران در هفته‌های گذشته جشن چهل‌سالگی آن را برپا کردند، خاری در چشمان دشمنان این ملت است. بی‌شک حمله تروریستی امروز آنان به رزمندگان و مدافعان مرزوبوم ایران اسلامی برخاسته از کینه‌توزی و برای تلافی مقاومت و پیروزی‌های ملت ایران در جنگ‌های سیاسی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی است که هر بار با شکست و ناکامی در این چهار دهه مواجه شده‌اند.
این حملات همچون دشمنی‌های گذشته علیه انقلاب اسلامی نه‌تنها ملت ایران را از حرکت به سمت پیشرفت و توسعه بازنمی‌دارد بلکه قدرت و اراده آنان را در مسیر انقلاب اسلامی قوت خواهد بخشید و خون شهیدان این کشور مایه آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی خواهد بود. شهادت رزمندگان سپاه پاسداران در این حمله تروریستی را به خانواده‌های شهدا و هم‌وطنانمان در ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آنان خواهانیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 453061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *