۰
مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

دومین کشتی لاینر به صورت مستقیم از بنادر کشور هند وارد بندر چابهار شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار کشتی کانتینری اینتر سیدنی وارد بندر چابهار شد.
دومین کشتی لاینر به صورت مستقیم از بنادر کشور هند وارد بندر چابهار شد
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی اظهار کرد: با راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار طبق برنامه زمانی تعیین شده، روز گذشته کشتی کانتینری اینتر سیدنی وارد بندر چابهار شد.

آقایی افزود: عملیات پهلودهی و تخلیه محموله این کشتی بلافاصله پس از ورود به لنگرگاه با استفاده از تجهیزات استراتژیک موجود در بندر شهید بهشتی آغاز شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط خط کشتیرانی سفر کشتی به صورت دو هفته یکبار برای بندر چابهار برنامه ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا بصورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است.

آقایی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش رضایتمندی و جذب حداکثری خطوط کشتیرانی، صاحبان کالا و فورواردرها اداره کل بنادر و دریانوردی استان، ارائه خدمات مطلوب، جلوگیری از زمان انتظار کشتیها و انجام عملیات تخلیه و بار گیری کالا در کوتاهترین زمان ممکن را در رئوس برنامه های خود قرار داده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 453052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *