۰
مسئولین شهرستان چابهار در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند؟

مستکبران عالم بدانند این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز وبوم دارد/ راهپیمایی 22 بهمن، بهترین فرصت برای حفظ وحدت است

مسئولین شهرستان چابهار گفتند: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده تکلیف شرعی خود را انجام دادند و ما با حضور خود پاسخ یاوه گویان را دادیم.
مستکبران عالم بدانند این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز وبوم دارد/ راهپیمایی 22 بهمن، بهترین فرصت برای حفظ وحدت است
امام جمعه شهرستان چابهار در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اینکه روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شده است گفت: انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی افزود: این انقلاب که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

وی ادامه داد: اکنون امام عزیز در کنار ما نیست ولیکن به یقین نظاره گر حمایت و پشتیبانی و اطاعت امتش از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و ما باید تا اخر در کنار رهبرمان باشیم.

امام جمعه چابهار بیان کرد: اینک پس از گذشت ۴۰ سال از عمر پرخیر و برکت نظام اسلامی، باید ببینیم وظیفه ما در قبال این موهبت الهی چیست و چگونه باید به تکلیف خود عمل کرده و بیشترین تلاش خود را جهت حمایت از دستاوردهای این انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام دهیم.
                                                                                                                                                                  وی با اشاره به اینکه مستکبران عالم بدانند این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز وبوم دارد خاطرنشان کرد: ۲۲بهمن امسال نیزصحنه ای برای تجلی شور وشعور ملت ولایتمدار و بیدار و مجاهدتهای بیدریغ فرزندان غیور بود، همانطور که شاهد هستیم می بینیم که توانستیم با وجود طرح های خباثت آمیز اجانب به قله های رفیع علم وفن آوری و پیشرفت های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست پیدا کنیم.

حجت السلام موسوی در پاسخ به این سوال حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه پیامی دارد؟ گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می دهد مردم وحدت دارند و این فشارهای اقتصادی در میان مردم هیچ اثری ندارد و اقتدار ملی ما روز به روز بهتر و تقویت می شود و در صحنه بین المللی نیز قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل انکار نیست.

وی افزود: در دهه اول انقلاب شهید بهشتی گفت " آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" و امروز می بینیم که هر چقدر آمریکا از ما عصبانی تر است، مردم ما انسجامشان بیشتر شده و وحدت آنها افزایش می یابد.
 


امام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار به خبرنگار چهاربهاران با اشاره به پیام حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: با حضور مردم در صحنه راهپیمایی‌ها توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی می شود خنثی خواهد شد.

مولوی بزرگزاره افزود: این حضور پرشور و باشکوه، پاسخی به توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران و تحرکات صهیونیست‌ها در منطقه و اعلام وحدت و یکپارچگی ایرانیان و عهد و پیمان با امام راحل برای ادامه راه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان در تلاش برای جدایی میان امت و رهبری هستند، بیان کرد: حضور در این راهپیمایی برای خنثی کردن این خدعه‌ها بسیار اهمیت دارد و مردم با گرایش‌ها، سلایق و عقاید مختلف همان جوابی را که ابتدای انقلاب به سردمداران استکبار داده شد، با محوریت وحدت و همبستگی اعلام کردند.
 


فرماندار شهرستان چابهار به خبرنگار ما ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اشاره به شرایط ویژه و حساس کشور گفت: امروز در شرایط بسیار حساس تاریخی قرار داریم و دشمنان ایران اسلامی به صورت شفاف به دنبال بر هم زدن امنیت کشور عزیزمان ایران هستند.
 
رحمدل بامری افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به جهانیان اعلام کردند؛ همچنان به آرمان های انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا وفادار هستند.

وی با بیان این که امنیت کشور با رهنمودهای حکیمانه رهبری، خون شهدا و استقامت مردم به دست آمده است، تاکید کرد: مردم پای انقلاب و امنیت کشور تا آخرین نفس ایستاده اند و از کیان جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
 
فرماندار چابهار با بیان این که دشمنان قصد دارند با سیاه‌نمایی نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی با مشکل مواجه شده است، بیان کرد: امروز وظیفه تمامی ملت ایران است که برای تو دهنی زدن چون آمریکا و دشمنان انقلاب با حضور خود در راهپیمایی نشان دادند و استقلال و آزادی‎شان را از این طریق به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما همواره با هوشمندی و موقعیت شناسی خود، زمانی که دشمن زبان به تهدید باز کرده با صفوف فشرده، وحدت خود را هر سال در این مقطع مهم تاریخی به نمایش گذاشتند.



انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 453045
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *