۰

نابغه ژیمناستیک ایران در چابهار/ پسری که بدون امکانات پشتک پنجاه متری می زند

ساسان پرکان پسر ۱۵ ساله چابهاری است که این روزها فیلمی از حرکات ژیمناستیکش در فضای مجازی منتشر شده حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است به طوری که رییس کمیته ملی المپیک هم از او حمایت کرده و خواسته تا به همراه پدرش به تهران بیاید.
نابغه ژیمناستیک ایران در چابهار/ پسری که بدون امکانات پشتک پنجاه متری می زند
به گزارش چهاربهاران، در روزهای اخیر کلیپی از پسر ژیمناستیک کارچابهاری به سرعت در حال انتشار در شبکه های اجتماعی کشور است.

این پسر جوان، ژیمناستیک را لب ساحل و با مربیگری عموی خود آموخته و بسیار دوست دارد این رشته را به صورت حرفه‌ای ادامه دهد، اما او اکنون به دلیل مشکلات خانوادگی و مالی، ژیمناستیک و تمرین را کنار گذاشته و برای ماهانه ۱۵۰ هزار تومان مشغول به کار است.

این دانش آموز پسر چابهاری که بدون رفتن به باشگاه، با پشتک هایی که میزند همه را به حیرت وا داشته، آرزو دارد حداقل بتواند در یک باشگاه ورزشی حرفه ای ثبت نام کند تا بتواند به صورت حرفه ای این رشته را ادامه دهد.

ساسان پرکان به خبرنگار ما می گوید: در هیچ مسابقه ای به دلیل کمبود امکانات و عدم برگزاری مسابقات در چابهار، شرکت نکرده است.

این نابغه چابهاری با بیان اینکه فکر آن را نمی کرده که فیلم حرکت پشتک وی به سرعت در فضای مجازی منتشر شود، گفت: از کودکی علاقه زیادی به رشته ژیمناستیک داشته و همواره در‌کنار ساحل تمرین کرده است.

پرکار ادامه داد: به دلیل فقر ناچار است در دکه های منطقه آزاد کار کند تا بتواند خرج خانواده را دهد چرا که پدر وی در یک حادثه فلج و از کار افتاده است.

وی حضور در تیم ملی را مهم ترین آرزوی خود عنوان کرد و ادامه داد: پس از انتشار فیلم توسط مربی پرورشی مدرسه، فقط از خبرگزاری ها و رسانه ها با وی تماس گرفته اند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 453037
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *