امام جمعه شهرستان چابهار:

دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا است

18 بهمن 1397 ساعت 13:18

امام جمعه چابهار دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل و رهبری دانست و گفت: لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم و مخصوصا نسل جوان تبیین شود.


به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سیدمحمد موسوی ضمن تجلیل از روح مقدس و ملکوتی امام راحل و شهدای گراتقدر انقلاب اظهار کرد: شهدای گمنام در ظاهر گمنام اند و به تعبیر شهید آوینی تصور ما این است که شهدا رفته اند و ما مانده ایم، اما حقیقت آن است که شهدا مانده اند و زمان ما را با خود برده است.

وی با تاکید بر نقش مردم و رهبری در انقلاب بیان کرد: در انقلاب اسلامی ایران مردم همه آمدند و در مقابل تمام طاغوت ایستادند آنچه که انقلاب ما را از بقیه انقلاب ها در طول تاریخ متمایز و ماندگار می کند ایمان، رهبری عالمانه و مردم است.

امام جمعه چابهار گفت: لازم است که فرهنگ انقلاب اسلامی که در سایه حضرت امام(ره) و رهبری و با تکیه بر وحدت و همدلی مردم بدست آمده به دانش آموزان و نسل جوان منتقل شود تا این نسل نیز با آگاهی از تفکر و اندیشه های اسلامی، در مسیر حفظ و صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب گام بردارند.

وی در ادامه به توطئه های دشمنان و مستکبرین برای ایجاد خلل در پیشرفت انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: ارتجاع منطقه که وابسته به استکبار جهانی است همواره سعی دارد با توطئه هایی مثل ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم به ویژه در استان های دارای اقوام و مذاهب مختلف، به این انقلاب ضربه بزند که باید همچون همیشه با وحدت و همدلی این توطئه ها و برنامه های دشمنان را با ناکامی و شکست مواجه سازیم.

حجت السلام موسوی با اشاره به اهمیت بیان دستاورد های انقلاب اسلامی ادامه داد: همه ما به عنوان مسؤولان نظام وظیفه داریم دستاوردهای گذشته انقلاب اسلامی ایران را با افتخار برای مردم تشریح کرده و جامعه را نسبت به آینده امیدوار کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: اینک در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن میگیریم که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است.
 
انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 453029

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453029/دهه-فجر-فرصتی-ارزشمند-تجدید-میثاق-آرمان-های-شهدا

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir