۰
امام جمعه اهل سنت چابهار:

شهدا چراغ راه آینده نظام و مردم هستند

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: شهدا چراغ راه آینده نظام و مردم هستند و ما در مقابل خانواده معظم شهدا سر تعظیم فرود می آوریم.
شهدا چراغ راه آینده نظام و مردم هستند
به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالواحد بزرگزاده در دیدار با خانواده شهید بزی از شهدای حفاظت نماز جمعه چابهار اظهار کرد: مسئولین باید از خانواده شهدا که به گفته امام راحل چشم و چراغ ملتند دیدار و سرکشی کنند انقلاب و ایران اسلامی هر چه دارد از مجاهدت شهدا دارد.

وی افزود: ثبات نظام، امنیت و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگران است، کسانی که با بهره‌گیری از  فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جان‌فشانی کردند.
 
امام جمعه اهل سنت چابهار ادامه داد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و  حقیقت خواهند بود بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است.

وی گفت: این همانا حفظ آرمانها و ارزشهایی است که سالها برایش جنگیدند. این مهم تنها با حرف و شعار انجام نمی‌شود و باید در عمل برای آن تلاش کرد.

مولوی بزرگزاده در ادامه سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اشاره و تصریح کرد: پیروزی‌ها و موفقیت‌های امروز ما مدیون فداکاری‌های شهداست که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن داشتند. آنها با ایثار و فداکاری از زندگی و جانشان گذشتند و وظیفه ماست که از نهالی که آنان سال ۵۷ کاشتند، نگهداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بی شک وحدت، انسجام و حضور گسترده مردم از مهمترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی بوده و امروز نیز تلاش در جهت حفظ و باروری انقلاب اسلامی، بازگو کردن وحدت و یکپارچگی ملی در مقابله با استبداد و ظلم و انتقال ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی به نسل جوان به عنوان وظیفه ای همگانی است.
 
مولوی اهل سنت چابهار از زحمات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تشکر کردد که همیشه و همه جا حضوری فعال دارند.

خانواده شهید حامد بزی از شهدا حفاظت نماز جمعه که در تاریخ ۲۸/۷/۹۱ به شهادت رسید و در پایان با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 453028
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *