رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنارک:

دهه مبارک فجر، دهه پيروزي و دهه رسيدن به اوج بلندي و قدرت است

18 بهمن 1397 ساعت 15:42

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنارک گفت: دهه مبارک فجر، دهه پيروزي، دهه رسيدن به اوج بلندي و قدرت و دهه نجات از ظلمت است.


به گزارش چهاربهاران، ابراهیم زرگری در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کنارک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجرنقطه عطفی در تاریخ ملت ایران وفرصتی مغتنم برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی ایران به جهانیان است.

وی افزود: دهه فجر گویای قدرت همبستگی و دلدادگی اقشار مختلف جامعه در برابر جنایات رژیم باطل طاغوت است چراکه ولایتمداری رمز پیروزی نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنارک بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است که با تلاش ملت بابصیرت، آگاه و شجاع ایران به ثمر نشست.

وي انقلاب اسلامي را متعلق به مردم دانست و خاطرنشان کرد: هر زمان مردم احساس کردند انقلاب در خطر افتاده با جان و دل پاي کار آمدند لذا مردم سرمايه اصلي نظام هستند و با وجود گذشت چهل سال از انقلاب، همچنان در همه صحنه هاي نظام حضور فعال دارند.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با مشارکت مردم میسر می‌شود
فرمانده انتظامی شهرستان کنارک گفت: امروزه اهداف و برنامه‌های ناجا به سوی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سوق پیدا کرده و این مهم با مشارکت مردم و نهادهای ذیربط محقق می‌شود.

غلامرضا شهرکی همکاری مردم با پلیس را در پیشگیری از جرایم بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با اقدامات و فعالیت‌های مطلوب و برنامه ریزی پلیس پیشگیری و عوامل انتظامی، شاهد کاهش جرایم به خصوص سرقت بوده‌ایم.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند که پلیس به طور جد در جهت آگاه سازی آنان و خانواده هایشان در تلاش است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کنارک؛ آسیب های اجتماعی در جامعه به گونه ای عیان شده که باید همه دستگاه ها و نهادها برنامه های خود را به صورت هماهنگ و منسجم به سمت کنترل، پیشگیری و پیش بینی از این آسیب ها سوق دهند.

شهرکی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه از عمر پر برکت خود خدمات ارزنده ای در اقصی نقاط ایران اسلامی برای رفع محرومیت ها انجام داده است.

انتهای پیام/
 
 
 


کد مطلب: 453027

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453027/دهه-مبارک-فجر-پيروزي-رسيدن-اوج-بلندي-قدرت

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir