به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد؛

تجدید میثاق دانشگاهیان دریانوردی چابهار با آرمانهای انقلاب اسلامی

18 بهمن 1397 ساعت 8:23

دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مقدس جمهوری اسلامی با حضور در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، با آرمانهای امام راحل(ره)، شهدا و رهبری معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.


به گزارش چهاربهاران، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره بر دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی و لزوم پاسداشت انقلاب اسلامی گفت: خون شهیدان، عامل بقا و ماندگاری نظام اسلامی است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین علی دین پرور رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی را وحدت و تبعیت از ولایت فقیه برشمرد و افزود: اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه و حضور یک‌پارچه مردم باعث شکست دشمن شد.



وی بیان کرد: پیشرفت امروز ایران اسلامی در عرصه ها حساس  انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، نانو فناوری ریشه در اعتماد به نفس و توجه به توان و استعداد جوانان این مرز و بوم دارد و تا زمانی که تفکر بسیجی بر این کشور حاکم است هیچ تهدیدی از طرف دشمن نمی‌تواند آرامش ملت ایران را برهم زند.

در این آیین که اعضای هیات رئیسه، هیات علمی و کارمندان حضور داشتند، دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، با شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.





انتهای پیام/


کد مطلب: 453026

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453026/تجدید-میثاق-دانشگاهیان-دریانوردی-چابهار-آرمانهای-انقلاب-اسلامی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir