۰

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خاری در چشم دشمنان

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است به طوری که با دانش بومی توانسته ایم امنیت، اقتصاد و حتی استخراج منابع طبیعی کشور را به حد اعلا برسانیم.
جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خاری در چشم دشمنان
عبدالغفور ایرانژاد  در گفت وگو با چهاربهاران معیشت مردم را هدف اصلی انقلاب دانست و اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب مستبدان ظلم و جور هر قوانینی که به نفع کشورشان بود بدون هیچ واهمه ای اجرا می کردند و سلطه شاهنشاهی قدرت مقابله با آنان را نداشت.

وی ادامه داد: در طول چهل سال پیروزی انقلاب دشمنان از هر حربه ای که می خواستند برای ضربه زدن به کشور استفاده کردند که خوشبختانه با بیداری ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه به جایی نبردند.
 
نماینده مردم چابهار ایران را در مقایسه با کشورهای مستعمره آمریکا و انگلیس ابرقدرت دانست و تاکید کرد: بسیاری از کشورهای دنیا که مورد سواستفاده مستکبران قرار گرفتند نتوانستند به خودکفایی و پیشرفت اقتصادی برسند حتی دچار معظلات فرهنگی و اجتماعی جبران ناپذیری شده اند که قابل کنترل نیست.
 
ایرانژاد در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آیران تاکنون آماج فتنه ها و مشکلات بسیاری بوده که توسط دشمنان ایجاد شده ولی عزم راسخ ملت باعث پیشرفت و ایجاد ایرانی آباد برای مردم شده است.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 453007
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *