۰
سردار غیب پرور:

حیات سپاه در خدمت رسانی به مردم است/40هزار پروژه جهادی طی شش ماه به بهره‌برداری خواهد رسید

رئیس سازمان بسیج گفت: حیات سپاه در خدمت رسانی به مردم است و بسیج در سراسر کشور خدمات بسیاری در حوزه های مختلف به مردم دارد.
حیات سپاه در خدمت رسانی به مردم است/40هزار پروژه جهادی طی شش ماه به بهره‌برداری خواهد رسید
به گزارش چهاربهاران، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج در آیین آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده در کشور که ۱۰۰۰ طرح آن در قزوین است، به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید حسن پور سپاه استان قزوین اظهار کرد: خداروشکر که جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به رغم دشمنی استکبار جهانی آغاز شده است.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی تحفه ای بی همتا بود که از سوی خدای متعال توسط امام راحل مهندسی شد و مردم نیز طی چهل سال گذشته در صحنه‌های مختلف حاضر شدند و از این انقلاب پشتیبانی کردند.
 
این مقام مسئول ابراز کرد: علی رغم دشمنی‌های استکبار جهانی، در چهل سالگی انقلاب برادران بسیجی امروز کار بزرگی را رقم می‌زنند، حیات جمهوری اسلامی به حضور مردم برمی‌گردد و حیات ما بسیجی‌ها به خدمت کردن در مردم است.
 
 
وی عنوان کرد: ۴۰ هزار پروژه زودبازده در ۲۸ محور در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، کشاورزی در اقصی نقاط ایران اسلامی با همت بسیجیان عزیز امروز آغاز خواهد شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: قرار است این ۴۰ هزار پروژه طی چهار تا شش ماه به نتیجه برسد، بخش مهمی از این پروژه‌ها توسط خیرین تامین شده است، که حضور خیرین همان تحقق مردم سالاری دینی است. 
 
وی در پایان ابراز کرد: دوستان و دشمنان این انقلاب به خوبی معتقدند که این انقلاب مستحکم و پابرجاست و به دنبال طلوع و ظهور انقلاب عدالت محور است و اما دشمن بیشتر بداند که این انقلاب به لطف خدا تا ظهور حضرت صاحب(عج) ماندگار خواهد ماند.
 
 
انتهای پیام/ دانا
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 452993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *