۰
امام جمعه اهل سنت کنارک:

خودکفایی و امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب است

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: در بحث موشکی حرف اول را در منطقه می زنیم و این نشان از خودکفایی و تکیه به توان داخلی می باشد.
خودکفایی و امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب است
 مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی مستکبران جهان برای سرنوشت کشور تصمیم می گرفتند به راحتی نیروهای نظامی خود را داخل کشور مستقر و هر طور که برایشان منفعت داشت از کشور سواستفاده می کردند.

وی با اشاره به اینکه خودکفایی در امنیت یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است، افزود: در بحث موشکی حرف اول را در منطقه می زنیم و این نشان از خودکفایی و تکیه به توان داخلی می باشد.
 
امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: شهرستان های چابهار و کنارک امروز در مسیر طرح های بزرگی می باشند که ادامه دهنده پروژه های بزرگ اجرا شده در گذشته است از زیرساخت های شیلاتی گرفته تا بنادر و منطقه آزاد تجاری صنعتی که اشتغال زایی بسیاری برای مردم داشته است.

وی قطع شدن دست بیگانگان از کشور را یکی از مهم ترین آورد های انقلاب دانست و تاکید کرد: در گذشته آمریکا و انگلیس هر نوع غارت منابع طبیعی کشور را برای خود حلال داشتند و خیلی راحت حقوق مردم را تضییع می کردند که خوشبختانه  دستشان کوتاه شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به دنیا نشان داد ملت ایران نخواهند گذاشت بیگانگان و زورگویان افکار پلید خود را در کشور اجرا و هر طور که دلشان می‌خواهد در اجرای اهداف اسلامی مردم دخالت کنند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 452988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *