۰

تعامل شبکه بهداشت چابهار با شبکه ملی سازمان های مردم نهاد در حوزه ایدز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: بهداشت شهرستان از انجام هیچ‌گونه خدمت‌گذاری در راستای فعالیت سمن‌ها دریغ نخواهد کرد و برای کمک‌رسانی به این مجموعه‌ها در راستای مبارزه با ایدز اعلام آمادگی می کند.
تعامل شبکه بهداشت چابهار با شبکه ملی سازمان های مردم نهاد در حوزه ایدز
به گزارش چهاربهاران مسعود اعلایی در کارگره انجمن شمسا شبكه ملی سازمان های مردم نهاد در حوزه ايدز که در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان چابهار برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در سال های اخير با پیشرفت علوم پزشكی و تلاش های انجام شده در پيشگيری از بيماری ايدز اقدامات قابل ملاحظه ای انجام شده است.
وی عزم و احساس مسئولیت مردم و سازمان ها در حل مشكلات جامعه را مهم عنوان و افزود: قطعا جامعه برای فرهنگ سازی و آموزش در حوزه سلامت نیاز به همکاری سازمان های مردم نهاد و خيرين به منظور دستيابي به سلامت پايدار می باشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های خوب سازمان های مردم نهاد و خیرین نیکوکار در فرهنگ سازی می توان شاهد ارتقاء سریعتر سطح سلامت شهرستان چابهار بود.
وی پیشگیری را مهم دانست و تاکید کرد: درکنار این عوامل باید مردم را توانمند کنیم که بتوانند خود مراقبتی داشته باشند و گرفتار بیماری ها نشوند، چرا که ۷۰درصد علت مرگ و میر در کشور ما در اثر بیماری های غیرواگیر است.
اعلایی در پایان خاطر نشان کرد: پیشگیری از بیماری های پرخطر نظیر ایدز باعث افزایش امید به زندگی و پیشرفت جوامع می شود و مبارزه با چنین بیماری هایی همواره در دستور کار ناجیان سلامت قرار داشته است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 452927
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *