۰

آغاز بکار نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان با موضوع "چابهار دروازه محور توسعه شرق" با حضور مقامات و شخصیت های کشوری، استانی و محلی و سرمایه گذاران امروز ۲۸ دیماه در محل مرکز همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد چابهار آغاز به کارکرد.
آغاز بکار نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران، این همایش و نمایشگاه با حضور معاونین وزرا، معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و شخصیت های استانی و شهرستان های چابهار و کنارک و سرمایه گذاران به میزبانی منطقه آزاد چابهار و مشارکت استانداری سیستان و بلوچستان در مرکز همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد چابهار آغاز به کارکرد.
 
مدیر عامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان دو روزه هیات های تجاری و سرمایه گذاری هند، عمان، افغانستان و برخی کشورهای آسیای میانه حضور دارند.
 
عبدالرحیم کردی افزود: در این همایش و نمایشگاه تخصصی، فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های انرژی، صنعت، حمل و نقل، گردشگری، کشاورزی، شیلات و دیگر حوزه هایی که زمینه سرمایه گذاری مناسبی در سیستان و بلوچستان وجود دارد ارائه می شود.
­
 
 عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه با توجه به سیاست های کلان اقتصادی با راهبردهای اساسی تبیین شده استان و منطقه آزاد چابهار به منظور شناسایی ظرفیت‌، توانمندی ها، پتاسیل های سواحل مکران و تحقق ترانزیت به کشورهای حوزه اقیانوس هند، آسیای میانه و شرق اروپا است.

غلامرضا پناه افزود: در حاشیه این همایش پنل‌های گردشگری و صنعت توریسم، شیلات و کشاورزی، نیرو و انرژی، تجارت، حمل و نقل و ترانزیت و صنعت و معدن نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش بسته‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف آماده و علاوه بر آن ۲۴ پکیج طراحی شده و ۵۰ پکیج آماده سرمایه گذاری است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار ادامه داد: سرمایه گذاران در این همایش می‌توانند به عقد قرارداد اقدام و سرمایه گذاری را در موضوعات مختلف آغاز کنند.

وی افزود: همچنین در این همایش علاوه بر حضور سرمایه گداران بومی سیستان و بلوچستان، مسئولان محلی، استانی و کشوری، میهمانانی از کشور‌های عمان، ترکیه و پاکستان نیز شرکت کرده اند که جا دارد از زحمات آنان قدردانی شود.

در نخستین روز اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار، تجار و بازرگانان داخلی و خارجی با بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری، بر ضرورت حضور بیشتر در مناطق اقتصادی ایران تاکید کردند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 452906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *