دانشگاه سالمندان چابهار راه اندازی می شود

28 دی 1397 ساعت 9:35

سرپرست شبكه بهداشت و درمان چابهار گفت: دانشگاه نسل سوم برای اولين بار در شهرستان به منظور ارتقای سطح سلامت سالمندان به همت دانشگاه علوم پزشكی ايرانشهر راه اندازی می شود.


مسعود اعلائی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: هدف از راه اندازی دانشگاه نسل سوم توسط دانشگاه علوم پزشكی ايرانشهر برای سالمندان، دستیابی به بهداشت سالمندی و سلامت می باشد.
وی با بيان اینکه سالخوردگان نیاز به توجه ویژه دارند افزود: افردا سالمند از نظر اجتماعی منزوي و خانه نشين می شوند همجنین در معرض بيماری های قلبی عروقی و فشارخون قرار می گیرند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: براي حل مشكلات سالمندان دوره های دو ماهه آموزش رایگان در محل آموزشگاه بهورزی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان تاکید کرد: به همين منظور ثبت نام از شنبه ۲۹ دی ماه در محل واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار آغاز می شود.
وی در پایان با اشاره به ثبت نام افراد بالای ٥٥ سال و دارايی مدرك ديپلم خاطرنشان کرد: در پايان كارگاه نيز گواهينامه معتبر از معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكی ايرانشهر به شركت كنندگان در كارگاه اعطا شده و در صورت تمایل سالمند می تواند داوطلب سلامت متخصص باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452905

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452905/دانشگاه-سالمندان-چابهار-راه-اندازی-می-شود

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir