۰
در طرح کاروان سلامت هلال احمر انجام شد؛

ویزیت رایگان 150 نفر نیازمند روستای محروم بخش دشتیاری چابهار

معاون جمعیت هلال احمر چابهار از ویزیت 150 نفر نیازمند در روستای جر بخش دشتیاری این شهرستان خبر داد.
ویزیت رایگان 150 نفر نیازمند روستای محروم  بخش دشتیاری چابهار
عبدالستار چاکرزهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر به مناطق محروم اظهار کرد: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال‌احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی است.

وی افزود: کاروان سلامت در روستاهای محروم شهرستان چابهار توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه می کند.

معاون جمعیت هلال احمر چابهار با اشاره به اعزام کاروان سلامت در قالب طرح "کاروان سلامت هلال احمر" بیان کرد: در این کاروان که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به روستای محروم جر بخش دشتیاری اعزام شدند، دو نفر پزشک، یک ماما، یک نفر کارشناس بهداشت محیط، یک نفر پرستار و یک نسخه پیچ همکاری داشتند.



وی ادامه داد: اعضای این کاروان با معاینه، دارو و ویزیت رایگان بیش از ۱۵۰ نفر این روستا، به بیماران نیز توصیه های پزشکی و مشاوره ارائه کردند.

چاکرزهی گفت: ویزیت رایگان، تامین دارو، اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان، عیادت از بیماران و دلجویی از سالمندان از جمله خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر است که به مردم روستاهای کمتر برخوردار در تمامی سال و به مناسبت های مختلف در راستای خدمات رسانی به افراد خصوصا در مناطق محروم انجام میدهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سالجاری ۷۲۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان روستاهای باهوکلات، یعقوب بازار، سولدان و جر بخش دشتیاری توزیع شده است.





انتهای پیام/

 
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 452890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *