۰

حل مشکلات شناور سازهای کنارک گامی در حمایت از تولید داخلی

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: حل مسائل و مشکلات شناور سازی های مستقر در شهرستان علاوه بر اینکه رونق صیادی را در پی دارد گامی بزرگ در جهت حمایت از تولید داخلی خواهد بود.
حل مشکلات شناور سازهای کنارک گامی در حمایت از تولید داخلی
به گزارش چهاربهاران ابابکر بلوچ در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع در فرمانداری اظهار کرد: در شرایط کنونی حفظ اشتغال واحدهای صنعتی و رونق تولید از مهمترین اهداف و برنامه های استان و کشور می باشد.
وی با اشاره به صدور مجوز فعالیت شیلاتی برای لنج داران افزود: ضرورت دارد جهت استمرار فعالیت شناور سازی های منطقه، اداره کل بنادر و دریانوردی استان پیگیری های لازم جهت صدور مجوز ثبت موقت ساخت شناور را انجام دهد.
وی با بیان اینکه صیادی شغل اصلی مردم بومی منطقه محسوب می شود ادامه داد: اداره شیلات می بایست همکاری لازم جهت اخذ مجوز های لازم جهت موافقت اصولی ساخت شناورهای لنج و قایق فایبرگلاس را انجام دهد تا روند کار متوقف نشود.
سرپرست فرمانداری کنارک تاکید کرد: مطمئنا ساخت شناور بومی باعث رونق اشتغال در تولید شناور و صیادی می شود و باعث پیشرفت صنعت ساخت لنج و قایق بومی خواهد شد.
وی توجه به مشکلات تعاونی ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تولید کنندگان و تعاونی ها تن ماهی در شهرک صنعتی کنارک یکی از بهترین مزیت های اشتغال منطقه محسوب می شوند و نباید مشکلی در تامین ماهی داشته باشند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 452885
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *