۰

تشکیل کارگروه ویژه بررسی پدیده کشنده جلبک قرمز در سواحل چابهار

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: به منظور کنترل و حفاظت از محیط زیست کارگروه ویژه ای جهت بررسی و مطالعه پدیده کشنده جلبک قرمز در چابهار تشکیل خواهد شد.
تشکیل کارگروه ویژه بررسی پدیده کشنده جلبک قرمز در سواحل چابهار
به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در فرمانداری چابهار اظهار کرد: سالم سازی نوار ساحلی دریا در چابهار با توجه به استفاده گردشگران از جاذبه های طبیعی دریای عمان در دستور کار مدیران مرتبط با این امر قرار دارد.
وی با اشاره به انتخاب و ایجاد سایت های شنا افزود: علاقمندی گردشگران جهت شنا در سواحل زیبای مکران و لزوم ایجاد طرح سالم سازی دریا در نقاط مختلف سواحل شهرستان چابهار بایستی به صورت مداوم مورد بررسی قرار گیرد.
وی توجه به محیط زیست گیاهی در منطقه را مهم عنوان و تاکید کرد: مطمئنا اگر زیست بوم گیاهی و حیوانی در منطقه و به خصوص نوار ساحلی نادیده گرفته شود تبعات بدی را برای پوشش گیاهی منطقه در سال های آینده خواهد داشت.
سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: گردشگری یکی از راه های مهم و پردرآمد مردم منطقه محسوب می شود بدین منظور توجه به زیرساخت ها و بهره برداری هرچه سریعتر پروژه های ناتمام قابل اهمیت می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا توجه به حوزه گردشگری مستقیما با معیشت مردم بومی منطقه در ارتباط می باشد لذا تدابیر لازم در جهت آماده سازی امکانات شهری برای نوروز ۹۸ بسیار مهم می باشد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 452882
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *