۰

کلنگ دو مدرسه ۶ کلاسه در محروم ترین روستاهای چابهار به زمین زده شد

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: کلنگ ساخت دو مدرسه ۶ کلاسه در روستاهای پَت و گبولانی با توجه به نیاز منطقه به تجهیز مدارس نوساز به زمین زده شد.
کلنگ دو مدرسه ۶ کلاسه در محروم ترین روستاهای چابهار به زمین زده شد
رحمدل بامری در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدارس در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: کلیه هزینه احداث مدرسه ها از سوی خیرین تامین شده و عملیات ساخت مدارس با حداکثر سرعت و هماهنگی مستقیم ارگان های مربوطه در این خصوص جهت همکاری با پیمانکار ساخته خواهد شد.
وی با اشاره به پروژه های در دست ساخت مدرسه سازی در محرومترین روستاهای چابهار به لحاظ امکانات افزود: مدرسه ۶ کلاسه ای نیژ در روستای عارف آباد در حال ساخت می باشد تا دانش آموزان از امکانات آموزشی استاندارد بهره مند شوند.
وی کمک های مجمع خیرین سیستان و بلوچستان را مهم دانست و تاکید کرد: اگر این اعمال خیرخواهانه و خداپسندانه ادامه دار باشد علاوه بر اینکه باقیات و صالحات را برای خیرین در پی دارد مطمئنا رشد و توسعه همه جانبه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی منطقه را به دنبال دارد.
سرپرست فرمانداری چابهار خاطرنشان کرد: تلاش های مداومی در جهت ساخت مدارس نوساز در روستاهای چابهار در حال انجام است چراکه مطمئنا امکانات آموزشی مجهز باعث ارتقای و کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 452876
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *