۰

دوره آموزشی ضابطین خاص دادگستری در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد

برگزاری فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره آموزشی ضابطین خاص دادگستری در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
دوره آموزشی ضابطین خاص دادگستری در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد
به گزارش چهاربهاران، محافظ سوم حمید رضا بنی صدر گفت: دوره آموزشی ضابطین خاص دادگستری، ویژه کارکنان یگان حفاظت در سالن کنفرانس یگان حفاظت بندر شهید بهشتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی توسط دادیاری شعبه سوم دادسرای عمومی انقلاب چابهار برگزار شده است افزود: مباحثی این دوره شامل شناخت وظایف ضابطین در خصوص برخورد با انواع جرائم، آشنایی با ضابطین عام و خاص، نحوه بازجویی از متهم، تهیه گزارش، آشنایی با حقوق متهم و انواع جرائم ارائه شد.
 فرمانده یگان حفاظت بندر چابهار هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی هرچه بیشتر پرسنل یگان حفاظت بندر با آیین دادرسی کیفری و وظایف و اختیارات ضابطین دادگستری در راستای انجام هرچه بهتر امور ارجاعی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: ضابطین دادگستری در واقع مامورانی هستند که تحت نظارت و تعلیم مقامات قضایی در کشف جرم و حفظ آثار جرم، جلوگیری از فرار و پنهان شدن متهمان و همچنین اجرای تصمیمات قضائی بر حسب قانون اقدام می کنند و ضابطین خاص دادگستری در بندر شهید بهشتی چابهار آموزش‌های لازم را در این دوره فرا گرفتند.


انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 452871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *