۰
گزارشی از قصه پرغصه‌ای که پایان ندارد؛

رنج ۱۸۰ خانوار از نبود آب شرب در محله چالدران کنارک

ساکنین محله چالدارن از توابع شهرستان کنارک از نبود آب شرب و بهداشتی رنج بسیاری را تحمل می کنند.
رنج ۱۸۰ خانوار از نبود آب شرب در محله چالدران کنارک
به گزارش چهاربهاران، مشکلات کمبود منابع آبی و نبود آب شرب قصه پرغصه‌ای است که پایان ندارد، بسیاری از روستائیان شهرستان کنارک از خشکسالی و کمبود آب در منطقه رنج می‌برد، بسیاری از مناطق روستایی این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود.

یکی از ساکنین قدیمی محله چالدران گفت: ساکنین محله چالدران-کنارک از نبود آب شرب در محله خود بسیار گله مند هستند که واقعا مردم این محله از نبود آب رنج بسیاری را متحمل شده اند.

مولوی دادرحمان برفر در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران افزود: در چالدارن مسجدی به نام قوباه وجود دارند که یک لوله سه اینچ دارد و برای همه ساکنین این محله از همین لوله آب گیری انجام می شود.

وی گفت: در چالدران ۱۸۰ خانوار زندگی می کنند که با نبود آب شرب رو به رو هستند و این امر باعث گله مند شدن ساکنین چالدران از مسئوولین مربوطه شهرستانی شده است.

مولوی دادرحمان برفر خاطرنشان کرد: محله چالدارن امتیاز آب خود در گذشته داشته بود اما به گفته شورائ شهر امتیاز آب چالدران به روستای سعیدآباد داده شده است.

به گفته وی؛ عدم هماهنگی دستگاه‌ها باعث شده مردم منطقه با مشکل تأمین آب شرب مواجه شوند.

وی تصریح کرد: تمامی منازل محله چالدران از لوله آبی که برای مسجد در نظر گرفته شده است آبگیری منازل خود را انجام میدهند و گاهی اوقات فشار آب به حدی کم است که هیچ کدام از یک منازل نمیتواند آبگیری را انجام دهند

مولوی برفر اشاره کرد: مسئولین شهرستانی کنارک برای حل این مشکل در چالدارن فکری را داشته باشند تمامی ساکنین این محله با رنج های زیادی روبه رو هستند و تمامی مردمان محروم چالدارن  خواستار حل این مشکل در محله خود هستند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 452838
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *