۰

آغاز گشت مشترک نظارت به شرکت های تولید تن ماهی چابهار

رئیس اداره استاندارد چابهار گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در همکاری با ما از سنجش وزن دستگاههای مرتبط با تن ماهی در شرکت های چابهار بازدید و بازرسی کردند.
آغاز گشت مشترک نظارت به شرکت های تولید تن ماهی چابهار
ناصر جدگال در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: طرح نظارتی کنترل کیفیت تولیدات واحدهای تولیدی با همکاری اداره صنعت و معدن در حال اجرا می باشد به طوری که د ۶ ماه گذشته بیش از یک هزار و ۳۰۰ ترازوی واحد های صنفی چابهار کنترل شده است.
وی با اشاره به تاثیر بازدید ها در کاهش تورم افزود: منظور از کنترل مواردی چون وزن، درج قیمت بر کالا، درج مشخصات تولید و کنترل اصالت نشان استاندارد و سلامت بر روی کالا می باشد.
رئیس اداره استاندارد ادامه داد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و اداره استاندارد طرح نظارتی ویژه را در حال اجرا دارند لذا از شهروندان تقاضا می شود در صورد مشاهده مغایرت وزن کالا با وزن مندرج بر روی کالا، موارد را به سامانه 124 اطلاع دهند.
وی با اشاره به آزمایشات یر روی کالاهای غیربومی تاکید کرد: در حال حاضر کنسروهای متفاوت وارداتی از شهرستان های دیگر کشور توسط این اداره در حال بررسی استاندارد ها طبق قوانین وضع شده می باشد که در صورت تخلف و مغایرت به اداره استاندارد همان شهرستان جهت پیگیری اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 452835
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *