۰

پیشرفت تجاری و اقتصادی چابهار با تکمیل زیرساخت های مرز ریمدان

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: با تکمیل مرز ریمدان و افزایش زیرساخت های استاندارد می توان از ظرفیت های تجاری و اقتصادی نه تنها در چابهار بلکه در سطح استان استفاده کرد.
پیشرفت تجاری و اقتصادی چابهار با تکمیل زیرساخت های مرز ریمدان
به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری در بازدید از مرز ریمدان اظهار کرد: اگر بازارچه مرزی ریمدان با آن شرایط اسمی و رسمی خودش فعال شود، این اتفاق نه تنها برای چابهار و استان بلکه نیازهای کشور را به نوعی در بعد صادرات و واردات تامین خواهد می کند.
وی با اشاره به تکمیل زیرساخت های این مرز افزود: بازارچه مرزی ریمدان نیازمند پیشرفت ساخت پایانه مرزی و رفع مشکلات برق می باشد که در دستور کار قرار خواهد گرفت.
سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: رفع نواقص و افزایش توان ظرفیت برق طبق خواسته بازارچه توسط امور برق نگور جزو ضروریات می باشد همچنین هماهنگ شد تا اداره مخابرات نسبت به راه‌اندازی بستر فیبر نوری و فعالسازی اینترنت مورد نیاز بازارچه و گمرک اقدام کند.
وی مرز را یکی از مهم ترین ظرفیت های تجاری دانست و تاکید کرد: اگر از گمرک و بازارچه به نحو احسن استفاده شود می توان به اشتغالزایی و افزایش تولید کمک کرد.
بامری در پایان خاطرنشان کرد: چابهار به دلیل دارا بودن مشخصه های مرز آبی و خاکی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد به طوری که مراودات تجاری و ارتباط خوب با کشورهای همسایه این همبستگی را دو چندان کرده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 452834
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *