۰
سرپرست فرمانداری کنارک خبر داد؛

ساخت ۲۷ منزل مسکونی برای حادثه دیدگان حریق در چادران کنارک

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: ۲۷ خانه مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد، موسسه خیریه، گروه جهادی طاها، منطقه آزاد چابهار، بنیاد برکت و آستان قدس رضوی در چادران کنارک ساخته می شود.
ساخت ۲۷ منزل مسکونی برای حادثه دیدگان حریق در چادران کنارک
به گزارش چهاربهاران ابابکر بلوچ در مراسم کلنگ زنی ساخت ۲۷ منزل مسکونی برای حادثه دیدگان حریق در کنارک اظهار کرد: با توجه به ساخت مسکن برای مردم بی بضاعت بومی چادران که در حادثه اخیر در این منطقه طی آتش سوزی خانه خود را از دست داده بودند این طرح آغاز به کار کرد.
وی با اشاره تامین مالی این پروژه از محل خیرین تسهیلات ویژه مسکن روستایی افزود: زمین توسط بنیاد مسکن تامین شده و نظارت بر روند اجرای پروژه توسط بنیاد برکت انجام خواهد شد تا افتتاح این منازل را هر چه سریعتر شاهد باشیم.
وی مساحت هر واحد مسکونی را ۴۳ متر مربع عنوان و ادامه داد: اعتبار پروژه ۹۵۰ میلیون تومان می باشد و از محل اعتبار وام بهسازی مسکن روستایی تامین شده است.
وی اجرای چنین طرح هایی را در آستانه چهل سالگی انقلاب مهم دانست و تاکید کرد: مطمئنا نظام و انقلاب خدمات ارزنده و مفیدی را برای نقاط محروم انجام داده که اجرای این طرح را می توان یکی از این موارد عنوان کرد.
بلوچ در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ساخت و اجرای روند کار بدون توقف و با سرعت هر چه تمامتر به مرحله بهره برداری برسد تا خانواده های حادثه دیده از نعمت خانه داری بی بهره نباشند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 452804
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *